فن کندانسور سردخانه در سال 2022

توجه داشته باشید که در انواع سردخانه ها باید محصولات و بسته ها به گونه ای چیده شوند که هوا به صورت یکنواخت مابین آنها توزیع گردد، در واقع زاویه ای بدون هوا سرد وجود نداشته باشد.

فن سردخانه ای زیلابگ

در این گونه از موارد است که کارفرمایان به سراغ ساخت سردخانه های دما بالا می روند. از این پس به راحتی می توان مواد غذایی را به مقدار زیاد، حتی برای فصولی که این مواد غذایی تولید نمی شوند نیز نگهداری کرد.

فروش فن سردخانه

در واقع بهره گیری از این شاسی باعث شده تا مقاومت و عمر مفید این محصول به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند.

ز نوع استیل و بسیار با کیفیت بوده و دارای عایق بندی مناسب می باشد ، که این امر باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می گزدد.

موتور فن سردخانه

سردخانه جسد باید بعد از هر استفاده مورد شستشو قرار بگیرد تا از رشد میکروب در آن جلوگیری کنیم. توجه شود. دقت کنید که انتخاب اواپراتور در مرحله بعد از انتخاب کمپرسور قرار دارد.

یکی از راهکارهایی که می تواند باعث افزایش ماندگاری گوشت در سردخانه شود ، افزایش غلظت دی اکسید کربن اتاقک سردخانه می باشد.

با زنگ زدن بدنه دستگاه تبدل هوا با دمای داخل و بیرون رخ داده و این عامل باعث میشود تا دمای داخل کابین به دمای معین و استاندارد نرسد و به مرور زمان موتور دستگاه دچار مشکل و خرابی شود همچنین قابل شستشو بودن ، عمر بالا و دوام زیاد از ویژگی های منحصر به فرد سردخانه جسد یک کابین قابل حمل می باشد.

این محصول به این امکان را فراهم خواهد کرد تا بتوان جسد را حمل و به اسانی جا به جا کرد .

قیمت فن سردخانه ای دمنده

”کمپرسور سردخانه برودتی اسکرال با پیشرفتهرین تکنولوژی ساخته شده بدین صورت که در درون آن یک حلزون ثابت به نام اسکرال وجود دارد و در دورن این حلزون ثابت یک حلزون دیگری که حول آن در چرخش بوده که باعث میشود ماده مبرد به سمت مرکز حرکت کرده و فشرده شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن در هنگام خرید سردخانه جسد (مرده) به آن توجه کنیم، بدنه ی آن می باشد، به این خاطر که محیط هایی که دارای تجهیزات به سردخانه هستند، همیشه باید دمای پایینی داشته باشند، و اگر در ساخت و طراحی آن ها بدنه ی دستگاه دارای کیفیت خوبی نباشد، و حتی آهنی که در آن ها استفاده شده، دارای کیفیت خوبی نباشند، همین موضوع باعث می شود که در مدت زمانی کوتاه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شوند.

قیمت فن سردخانه ای

فن آکسیال پروانه ای ساده ترین و پرکاربرد ترین نوع فن محوری در سیستم های تهویه کوچک و فاقد کانال کشی یا با کانال های کم است.

شاسی به عنوان چارچوب هر دستگاه در نظر گرفته می شود که در این محصول از قوطی ۹ در ۹ یا ۱۲ در ۱۲ به همراه ورق های روغنی ۳ الی ۵ میلی متری با کاورینگ رنگ ضد زنگ استفاده شده است.

فن سردخانه خارجی

نمایشگر دما (ترمومتر):دامنه دمای استاندارد برای پرونده های ذخیره سازی از 0 ℃ تا -10 ℃ (± 0.1 ℃) است.

فن سردخانه سه فاز

یکی از قطعات بسیار مهم و حساس در انواع سردخانه های کوچک و بزرگ، اواپراتور آن است که در قسمت داخلی سردخانه قرار گرفته و وظیفه گرفتن گرمای سردخانه و خنک سازی آن را بر عهده دارد.

لبنیات از مواد خوراکی مفید و در عین حال حساس هستند که نمیتوان در یخچال یا سردخانه های معمولی با دما و شرایط معمولی آنها را برای مدتی کوتاه یا بلند نگهداری کرد.

کمپرسور اسکرال حجم بالاتری از گاز را نسبت به کمپرسور اسکرو فشرده سازی میکند. کمپرسورهای اسکرو قابلیت تغییر ظرفیت به صورت پیوسته را داشته و بازده بالاتری نسبت به کمپرسورهای دیگر دارند.

و در سردخانه های جنازه بلند مدت دما تا منفی بیست درجه سانتی گراد باید قابلیت سرد شدن را داشته باشند، و می توانند اجساد را می توانند به صورت طولانی مدت مثلاً چند هفته و یا حتی چندین ماه در خود نگه داری کنند.

ازدیگر ویژگی های سردخانه جسد صنایع اورانوس برودت می توان به داشتن کمپرسور با کیفیت، برانکارد از جنس تمام استیل قابل شتشو برای جا به جایی، راه اندازی و نصب راحت، قابلیت تنظیم دمای هر کابین به صورت جداگانه، دارای عایق بندی تزریقی 10 سانتی متری و درب با یراق با دوام اشاره کرد.

در صورتیکه رطوبت داخل سردخانه گوشت کم باشد و یا سرعت جریان هوا بیش از حد باشد ، علاوه بر کاهش وزن گوشت ، بخش هایی از آن دچار سوختگی میشوند.

قیمت فن اواپراتور سردخانه

صرفهجویی در هزینه زیرسازی و اسکلت ساختمانهای بلند به دلیل وزن اندک سقف و دیوار. کمپرسور سردخانه باید گازی که از سمت اواپراتور میآید را در کندانسور تقطیر کرده و گرمایی که از سمت کندانسور وارد سیستم شده را به محیط برگرداند.

نحوه عملکرد این کمپرسور به گونهای است که به حرکت پیستون به سمت پایین فشار در داخل سیلندر از فشار مکش کمتر و سوپاپ آن باز شده و مبرد وارد سیلندر میشود.

در این تجهیزات به جای استفاده از دیوارهای اتاق، از کانتینر و یا سازه فلزی استفاده میشود. شایان ذکر است که صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با تجربه ای نزدیک به ۳۰ سال به عنوان یکی از مجموعه های پرچمدار در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات سرمایشی در ایران می باشد که توانسته با الگوبرداری از نمونه های اروپایی و به کمک خط تولید بروز و تیم مهندسی خود محصولات درجه ۱ و پرکاربردی را تویلد و ارائه کند.

خرید فن سردخانه

استفاده از معیارها، تجزیه و تحلیل، شاخص های کلیدی عملکرد و پیشنهاداتی که توسط هوش مصنوعی برای پیش بینی الگوهای خرید، شناسایی رانندگان و برآورد زمان تحویل، ارائه شده است.

علاوه بر این جهت بالا بردن امنیت و عمر مفید کندانسور یک قالب ضد زنگ از جنس گالوانیزه با رنگ کاری کامل تعبیه شده است.

دستگاه سردخانه زیر صفر را می توانید با توجه به بودجه و فضایی که در اختیار دارید در اندازه های مختلف به صورت سفارشی خریداری کنید.

فن کویل سردخانه

ساخت بدنه سردخانه ها از متریال های مختلف امکان پذیر می باشد. در سیستمهای تهویه سردخانه زیر صفر، بالای صفر، سردخانه گوشت، مرغ، ماهی و میگو، سردخانه میوه و سبزیجات، سردخانه نگهداری دارو میتوان از یونیت سردخانه استفاده کرد.

چلم و سردخانه را

فروشگاه سرمایش از سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را در زمینه ی برودت با هدف ارتقای کیفیت در این صنعت آغاز نموده و در طی این سال ها با کوشش مستمر در ترفیع و رشد این صنعت پیشرو بوده است.

خرید از مستر کول هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری ممکن است و شما میتوانید ا مراجعه به فروشگاه کالای خود را تهیه فرمایید و یا با هماهنگی از طریق واتس اپ و دریافت پیش فاکتور مبلغ مربوطه را واریز و از طریق پیک (برای عزیزان ساکن تهران) یا از طریق باربری و یا تیپاکس برای عزیزان ساکن در شهرستانها کالای خود را دریافت نمایید .

از طریق سردخانه گوشت می توان مواد غذایی را برای مدت های کم و حتی طولانی ذخیره و محافظت نمود.

گاز مبرد از طریق یک لوله عایق کاری شده مسی به یونیت منتقل میشود. متأسفانه به دلیل تحریم های ایران توسط کشورهای اروپایی و آمریکایی ، این کمپانی از اعطای نمایندگی در ایران امتناع کرده و برای به دست آوردن طیف وسیعی از مشتریان خود در منطقه ، محصولاتش را توسط نمایندگی خاورمیانه و به واسطه کارمند بومی خود به عرضه کنندگان محصولات ebm ارایه می نماید.

شرکت برق و صنعت بین الملل تولید کننده و عرضه کننده انواع فن و هواکش و بلوئر، دمنده صنعتی، هواکش های صنعتی، فن سانتریفوژ و فن محوری با بالاترین استاندارد ایمنی و بالاترین سطح کیفی در زمینه صنایع حرارتی و برودتی مرغداری ها، سردخانه ها، سالن های نگهداری میوه جات و گلخانه ها، محصولات خود را مطابق با آخرین استانداردهای صنعتی و ایمنی با کیفیت بالا و هزینه و قیمت بسیار کم به شما هموطنان گرامی عرضه میدارد.

برای استفاده بهینه از مساحت سردخانه می توان تجهیزات برودتی را بر روی سقف سوله و یا بالای راه رو زیر سقف قرار داد تا از فضای پایین برای نگهداری مواد غذایی استفاده شود و همچنین با افزایش ارتفاع، حجم سردخانه افزایش می یابد و می توان محصولات بیشتری در آن نگهداری نمود.

کندانسور سردخانه یک مدل مبدل حرارتی است که به واسطه خنک کردن موجب می شود حالت آن از گاز به مایع تغییر کند تا پروسه تبرید تراکمی ادامه پیدا کند.

گاز آمونیاک به دلیل ارزان قیمت بودن، برای استفاده در مقادیر زیاد مقرون به صرفه می باشد. گروه اندیشه سبز در راستای پاسخ به این نیاز انواع سردخانه گوشت بالای صفر و سردخانه گوشت زیر صفر تولید میکند.

کندانسور: کندانسور گرمای گازمبرد فشرده با کمپرسور را به منظور کاهش دما و چگالش آن در فضا آزاد میکند. اصول کاری در این مجموعه همواره بر پایه ی آن بوده است که با کیفیت برتر بتواند بهترین سرویس دهی را به مشتریان محترم و همکاران عزیز داشته باشد.

کمپرسور هایی که در تولید این مجموعه به کار گرفته می شود از بهترین برند ها و با کیفیت ترین موتور های موجود در بازا بوده و اواپراتور دستگاه نیز از جنس تمام مسی و کندانسور آن دارای لوله های مسی و فین های آلومینیومی می باشد.همچنین استفاده از فن مکنده در یونیت این دستگاه بازدهی و سرمایش آن را به شدت قوی کرده است.

بدنه بکار رفته در این سردخانه از نوع قوطی ۹ در ۹ و ۱۲ در ۱۲ در نظر گرفته شده که پایه های آن ها به منظور بالا بردن کیفیت از ورق های روغنی ۳ الی ۵ میلی طراحی شده است و امکان زنگ زدگی در آنها صفر می باشد.

کمپرسورهای سردخانه را می توان از نظر رنج کاری به دو گروه کمپرسور سردخانه بالای صفر و کمپرسور سردخانه زیر صفر تقسیم بندی کرد .

کمپرسورهای پیستونی ساختار ساده تری داشته و قیمت پایین تری از انواع دیگر کمپرسور دارند. دامنه دما از -15 ℃ تا 5 ℃ برای قابل تنظیم است.

برای پر کردن قسمت های خارجی کانکس می توان از ساندویچ پانل های PVC و از نوع پانل دیواری و سقفی انها استفاده کرد.

نگهداری بعضی از مواد غذایی خاص برای تاریخ های مهم در کشور جهت جلوگیری از کمبود مواد غذایی مثل ماه رمضان و عید نوروز.

علاوه بر سرما ، میزان رطوبت و سرعت گردش هوا در داخل سردخانه گوشت بسیار مهم است. موتور مهم ترین قطعه ای است که نیروی لازم برای کارکرد دستگاه یا ماشین را تامین می کند.

بدنه سردخانه بیمارستانی : بدنه از جنس استیل از مدل 304 که از مقام ترین نوع استیل می باشد به سفارش مشتری میتواند گالوانیزه باشد .که این امر سبب جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه می شود .

زیرا در بافت گوشت برخی از باکتری های سرمادوست نیز وجود دارند که می توانند بر روی بافت گوشت رشد نموده و باعث فاسد شدن گوشت شوند.

در واقع بازه دمایی این محصول ۱۸ الی ۲۵ درجه سانتی گراد پایین تر از صفر است که باعث شده تا فرد بتواند انواع مواد را به صورت طولانی مدت در داخل این دستگاه نگهداری کند.

مخصوصا در 24 ساعت اولیه باید گوشت تا حد خاصی سرد شود زیرا سردسازی بسیار سریع باعث سفت شدن و کوتاه شدن عضلات در گوشت شود. Th​is c ontent has be en gen᠎erated ᠎with G​SA  Content  Ge nerato r DEMO!

بعلاوه ، مقررات دولتی غالباً محدودیتهایی را برای مدت کار شاغلان قبل از نیاز به استراحت و گرم شدن ایجاد می کند.

با توجه به مصرف بالای گوشت و مواد پروتئینی در داخل کشور، بهره گیری از سردخانه گوشت در صنایع غذایی امری ضروری است.

این امر را تمامی صاحبان ، تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی به خوبی درک میکنند. ولی در حدود سال 1985 طی قراردادی که به نام قرارداد وین مشهور است مطرح گردید، و اعلام شد که به دلیل احتمال به وجود آمدن مشکلات زیستی نیاز است کشورهایی که به تولید سیکلهای تبریدی مشغول هستند.

در نتیجه این امر گوشت بوی بسیار تند و نامطبوعی به خود میگیرد و به سرعت فاسد میشود. گوشت مرغ و ماهی نیز باید به سرعت از دمای آنها کاسته شود تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود.

جنس آن بسیارسبک به دلیل سهولت در جابه جایی و ضد زنگ استیل بوده برای جلوگیری از زنگ زدن ، و قابل جدا شدن و جابه جایی می باشد .

سردخانه مرکزی مخصوص بیمارستان های بزرگ می باشد که در آنجا نیاز بیشتری به کابین برای نگه داری از جسد ها وجود دارد.

در سردخانه کوتاه مدت می توان جسد را تا 72 ساعت نگه داری کرد. هر چه قدر که دمای تبخیر یک مبرد پایین تر باشد، سرعت سرماسازی آن نیز بالاتر بوده و در مدت زمان کوتاه تری محیط سردخانه را سرد خواهد کرد.

تا چه زمانی می توان میت را در سردخانه نگه داشت؟ برای نگه داری گوشت به مدت طولانی (بین 9 ماه الی 12 ماه) گوشت را منجمد مینمایند.

5 درجه ی سانتی گراد می باشد و در این نوع سردخانه اجساد می توان تا 48 ساعت اجساد را نگه داری کرد و از ایجاد بوی نامطبوع در جسد جلوگیری شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت فن کندانسور سردخانه.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

کاربرد لیبل گلاسه Copy (7) Copy

��������� �ǁ ����� ���� ����� �ǁ ���� ����� ������ ����� ������ �� �� ���� ����. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *