کاهش چشمگیر دما در خراسان رضوی با تخریب

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی سازمان هواشناسی خراسان رضوی با صدور پیش بینی کاهش دما و احتمال آسیب به رنگ زرد را پیش بینی کرد.

بر اساس نقشه ها و پیش بینی های هواشناسی با توجه به ورود سرما در شمال شرق در خراسان رضوی و افزایش فشار از اواخر وقت دوشنبه انتظار می رود اما کاهش محسوس دما به ویژه در طوفان شمالی افزایش وزش بادهای داخلی را خواهد داشت. . large ما در بخش شرقی شهرستان هستیم، به خصوص در قسمت شرقی شهرستان.

این اطلاعیه حاکی از آن است که بر اثر فرسودگی سامانه جوی، وقوع بارندگی های سیل آسا در شمال استان که فردا در مناطق سردسیر و کوهستانی به بارش باران و برف تبدیل می شود. همچنین دمای هوا در ساعات گرم روز بین 8 تا 10 درجه و در ساعات سردتر به 3 تا 5 درجه کاهش می یابد.

از دیگر نتایج این سامانه وزش باد شدید در برخی نقاط همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا و احتمال خسارت به ویژه در شرق خراسان رضوی و تشکیل مه و کاهش دید در سرمای شدید و کوهستانی است. جاده های مواصلاتی منطقه، لغزندگی جاده ها و بزرگراه ها به ویژه جاده های کوهستانی در شمال رخ خواهد داد.

در این اطلاعیه زمان شروع این فرآیند اواخر امشب و آخرین مهلت روز چهارشنبه اعلام شده است و به مسئولان اسکان و استقبال مسافران و ساکنان هشدار داده شده است. سقوط عمده در دما و حفظ استانداردهای ایمنی.

همچنین در این اعلامیه تاکید شده است که برای جلوگیری از خسارات ناشی از افزایش قدرت باد و همچنین در دسترس بودن تجهیزات زمستانی در تردد در جاده های این ولسوالی، اقدامات مناسب لازم است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *