پیش بینی بارندگی در تهران / تغییر اقلیم تا آخر هفته

[ad_1]

اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد طی پنج روز آینده هوای استان تهران مه آلود تا مه آلود همراه با وزش باد تا چند ساعت آینده باشد.

به گزارش ایسنا، بر اساس داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده کمی تاریک‌تر تا کمی تاریک‌تر و تا چند دقیقه دیگر وزش باد خواهد بود.

از غروب روز دوشنبه (1 فروردین) با استفاده از زبانه باران به تدریج کاهش می یابد و از سه شنبه (2 فروردین) تا بامداد چهارشنبه (3 فروردین) و همچنین تا بعد از ظهر پنجشنبه (14 فروردین) با ساعاتی بارندگی گاه به گاه. و رعد و برق و وزش باد شدید و شش رگبار تگرگ به ویژه در شمال که در جنوب گاهی با نیمی از گرد و غبار موقتی پیش بینی می شود.

این در حالی است که در یک سری افزایش دما، کاهش دما از عصر سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه مشاهده می شود و همچنین افزایش دما از چهارشنبه شب تا پنجشنبه تکرار می شود.

روز جمعه (14 فروردین) در استان به ویژه در جنوب گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود که با کاهش دما همراه خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با بیشینه دمای یک درجه سانتی گراد سردترین هوای استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (دوم فروردین) کمی مه آلود، تدریجی گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ و کم دما 9 و حداکثر دما 19 درجه سانتیگراد و کمی بالاتر است. . چهارشنبه (3 آوریل) نیمه ابری گاهی وزش باد با دمای کم 12 درجه سانتیگراد و دمای بالا 17 درجه سانتیگراد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *