قیمت پرشر گیج (مانومتر) ویکا (3)

قیمت پرشر گیج (مانومتر) ویکا
گیج ویکا , گیج فشار ویکا

به عنوان مثال گیج فشار مدل 213.53.63 یا گیج فشار ساکشن دیسشارژ، یا گیج فشار سری 232.5.160. البته مدلهای زیادی از این دستگاهها وجود دارد که شما میتوانید با توجه به مشخصات هر کدام از آنها گیج فشار, یکای مورد نظر خود را انتخاب کنید. قیمت پرشر گیج: با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش و متریال به کار رفته در ابزار گیج فشار و همچنین سایر فاکتورهای موثر در ساخت آن، طبیعی است که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت باشد و شما باید ابزار را با توجه به بودجه تعیین شده برای پروژه انتخاب کنید. طبیعتاً شما باید این ابزار را با توجه به نیاز حرفه ای خود انتخاب کنید و در این انتخاب به فاکتورهای مهمی استناد کنید. گیج فشار ، تست گیج عقربه ای ویکا WIKA 232/50, محصولی با کیفیت از کمپانی معتبر ویکا آلمان میباشد که در بسیاری از حوزه های صنعت و پالایشگاهی طرفداران زیادی دارد. در این مقاله ضمن ارائه توضیحاتی در مورد فشار سنج ویکا آلمان به معرفی انواع آن و کاربردهای این گیج فشار و همچنین میزیتهای این گیج فشار میپردازیم.

گیج فشار ویکا

نحوه عملکرد این گیج فشار به این صورت است که هنگامی که از قسمت اتصال فشارسنج به سیستم مورد نظر متصل میشود، به دلیل ایجاد فشار در داخل سیستم، حسگر یا پرده دیافراگم تغییر وضعیت میدهد. شرکت ویکا(WIKA ) آلمان اکنون در ۴۰ کشور جهان دارای نمایندگی فعال است و از جمله تولیدات آن میتوان به گیج فشار و ترمومتر و ترانسمیترهای فشار نام برد. شرکت ویکا به عنوان یک شرکت آلمانی در سطح دنیا با تولید تجهیزات ابزار دقیق با کیفیت شناخته میشود. شرکت ویکا یک شرکت شناخته شده در تولید تجهیزات ابزار دقیق با کیفیت است. شرکت پرشین ابزار دقیق انواع گیج فشار را در اختیار شما عزیزان می گذارد. گیج فشار ویکا آلمان(Wika Pressure Gauge) یکی از انواع فشارسنجهای معروف جهت اندازه گیری میزان فشار در صنایع و تاسیسات مختلف است. شرکت ویکا تولید کننده تجهیزات و ابزارهای کاربردی در صنعت جهت اندازه گیری فشار و دما است که در دو کشور آلمان و لهستان فعالیت میکند. نوع اتصال گیج فشار: اصولاً گیج های فشار در دو صورت عمودی و افقی به سیستم متصل می شوند.

تولید گیجهای فشاری با ابعاد مختلف باعث ایجاد تغییراتی در سایر قطعات گیج فشار مانند وضعیت صفحه نمایش، شکل ظاهری و حالت حسگر فشارسنج شده است. گیج فشار لوله بردون Wiak 111.12، در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک، پمپ، کمپرسور ها، سیستم های آب، و سیالاتی خورندگی مس ندارند. برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج فشار لوله بردون ویکا 111.12 مراجعه فرمایید. در واقع استفاده از گیج های فشار از قرن قبل در صنایع مختلف استفاده می شد و به همین دلیل در طول سالیان متعدد در تولید آنها تکامل هایی انجام گرفته و امروزه این ابزار به درجه خوبی از دقت و کارایی رسیده است. گیج فشار ویکا یکی از با کیفیت ترین گیج های فشار از برنده مطرح WIKA است که محصولات این شرکت روی اکثر خطوط انتقال نفت و گاز دیده میشود و در بخش انتقال آب و حتی تاسیسات ساختمان هم این برند به وفور استفاده شده است. وجود مبدل در فشارسنج موجب حرکت عقربه گیج فشار یا نمایش یک عدد آنالوگ میشود. عملکرد این دستکاه به این صورت است که تغییرات فشار در محیط را بهصورت حرکت عقربه در صفحهنمایش گیج نمایش می دهد. امروزه اندازه گیری و کنترل فشار در سیستم های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است که عدم توجه و کنترل مناسب آن خطراتی را در پی دارد.

این نوع گیج های فشار کپسولی، در حالت ثابت کل محدوده فشار را اندازه گیری می کنند، در حالت نوسانی 0.9 کل محدوده فشار را اندازه گیری می کنند. همچنین نشانگر فشار علاوه بر مقدار تنظیم شده فشار، در کل دامنه اندازه گیری آزادانه حرکت می کند. پرشر سوئیچ گیج دیفرانسیل ویکا DPGS43، مدار کنترل الکتریکی را به موقعیت نشانگر گیج فشار تبدیل می کنند و در کل محدوده اندازه گیری قابل تنظیم می باشند و کنتاکت سوئیچ عمدتا در زیر صفحه گیج فشار قرار دارد و بخشی از کنتاکت سوئیچ نیز در بالای صفحه قرار دارد. محدوده اندازه گیری مقدار فشار توسط این گیج فشار بین (-۱)یا خلاء تا ۱۶۰۰ بار است. استفاده از استیل برای ساخت بدنه، وجود یک صفحه نمایش ۱۶۰ میلی متر یا ۱۶ سانتی متر و محدوده اندازه گیری فشار بین خلاء تا ۴۰۰ بار از ویژگیهای مهم این محصول است که آن را به یک انتخاب مناسب برای خطوط پنوماتیک تبدیل کرده است. بنابراین دستگاه انتخابی برای محدوده فشار بین ۰ تا ۴۰۰ بار تفاوت زیادی با دستگاه انتخابی بین ۰ تا ۱۶۰۰ بار دارد. گیج فشار wika ابزاری با کیفیت و پر فروش در زمینه اندازه گیری فشار می باشد.  Post w as creat​ed ᠎by GSA  Conte᠎nt ​Generato r DEMO​.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *