سولدو، سومین مربی مورد اعتماد زنوزی

[ad_1]

سرمربی کروات سابق تراکتورسازی سومین مربی این باشگاه از نظر تعداد بازی زیر نظر محمدرضا زنوزی شده است.

به گزارش ایسنا، زوونیمیر سولدو سرمربی کروات تراکتورسازی پس از نیم فصل حضور در این تیم برکنار شد. او در سومین ماه حضورش در تراکتورسازی، 16 بار (15 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) روی نیمکت نشست که 2 برد، 6 تساوی و 8 باخت به دست آورد.

اگر امتیازهای دو فصل حضور فیروز کریمی در تراکتورسازی را حساب نکنیم و آمار احد شیخ لاری (یک بازی به عنوان سرمربی موقت) و فراز کمالوند (بدون بازی) را حساب نکنیم، زونیمیر سولدو به دست خواهد آمد. بدترین نتایج زمانی که زنوزی تراکتورسازی را برعهده گرفت، 12 مربی در این تیم به دست آورد، اما در کمال تعجب بیشتر از مربیان موفق تر تراکتورسازی در دسترس بود.

در بین نایب قهرمانان دوره زنوزی، ساکت الهامی با 21 بار بیشترین تعداد حضور روی صندلی تیم را داشت. پس از وی رسول خطیبی با 18 چهره و زوونیمیر سولدو با 16 چهره روی نیمکت در رده سوم قرار گرفتند.

حضور سولدو به عنوان سومین مربی مورد اعتماد زنوزی در حالی اتفاق می‌افتد که تراکتورسازی برای قهرمانی در جام حذفی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا الهام گرفت و رسول خطیبی در حالی که سولدو بدترین بازیکن را به تراکتور برد. رده بندی پس از بازگشت به لیگ برتر.

پس از سولدو، لیکنز با 15، دنیزلی با 13، فیروز کریمی با 11، مسعود شجاعی با 10، محمد تقوی با 9، جان توشاک با 7، علیرضا منصوریان با 5 و احد شیخولاری با ویلچر. فراز کمالوند با وجود انتخاب به عنوان سرمربی تراکتورسازی فرصتی برای نشستن روی صندلی این تیم پیدا نکرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی کردستان (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *