راهنما نحوه استفاده از فوم شستشو و فواید آن بازار

نحوه استفاده از فوم شستشو و فواید آن
فوم شستشو, ژل شستشوی صورت

این فوم ها به علت ملایم بودن در بازار از فروش و طرفداری بیشتری برخوردارند، چرا که فاقد مواد صابونی بوده و پوست را خشک و ملتهب نمی کنند.بنابراین اگر دارای پوستی حساس، مختلط، معمولی هستید بهتر است این نوع فوم ها را انتخاب نمایید. بافت بسیار سبک این محصول، حس شادابی و پاکیزگی را به پوست هدیه میدهد. این نوع فوم دارای بافت سبکی بوده، قبل از بیرون آمدن از تیوپ یا بسته بندی، به حالت کرمی یا کف آلود می باشند. نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت پاککننده عمیق پوست نوتروژینا 200 میل محل آلودگی و یا جهت برطرف کردن آرایش در ناحیه صورت، مقداری ژل را آغشته با پنبه کنید و بهطور کامل با حرکات دایرهای محل موردنظر را تمیز کنید. دو یا سه بار پمپ فوم صورت را روی کف دست تان فشار دهید. یکی از مهمترین مراحل مراقبت از پوست شستشو و پاکسازی پوست از آلودگی، باقیمانده مواد آرایشی، سلول های مرده و چربی و ذرات آلودگی روی پوست می باشد که لازم است در روتین پوستی، برای داشتن پوستی سالم و شاداب، روزی دو مرتبه صبح و شب پوست با یک شوینده مناسب پاکسازی شود.

This ​data was g᠎enerated by GSA Con᠎te nt G ener​at​or Demoversion!

دست ها را به هم مالیده تا فوم روی هر دو کف دست پخش شود. شستشوی پوست یکی از مهمترین اقدامات مراقبت از پوست است، به همین دلیل لازم است قبل از خواب شبانه، مطمئن شوید پوست صورتتان عاری از هر گونه باکتری و آلودگی است.برای آنکه بتوانید پوست صورتتان را کاملا پاکیزه کنید، باید به بهترین روش شستشوی پوست صورت خود را انجام دهید و چنانچه به صورت روزانه آرایش میکنید، روتین شستشوی صحیح پوست صورت اهمیت بیشتری پیدا میکند. پوست صورت من جوری بود که هر روز تقریبا ۲،۳ تا جوش سر سفید میزدم. با استفاده از آن رطوبت مورد نیاز پوست به طور کامل تامین شده و التهاب، قرمزی و خارش پوست برطرف میشود. شما میتوانید از فوم کامفورتینگ به صورت روزانه استفاده کنید. روزانه ۲ بار مقداری از کف فوم شست و شوی صورت زردچوبه نوتروژینا را حدود ۱ دقیقه روی پوست خیس صورت ماساژ داده و سپس به خوبی آبکشی کنید. فوم کامفورتینگ الارو یک شوینده ملایم روزانه است که برای پاک کردن آرایش نیز مناسب است. اگر قصد دارید از یک پاک کننده صورت استفاده کنید باید به یاد داشته باشید که باید مناسب با نوع پوست خود آن را انتخاب کنید زیرا موجب ایجاد خشکی و آلرژی در پست شما می شود به یاد داشته باشید که ژل شستشوی مناسب فصل را انتخاب کنید فصل هایی که آب و هوای معتدل دارند آلودگی هوا کمتر بوده و پاک کننده های سبک آرایشی را استفاده کنید.

در صورتی که شوینده ای که برای پوست خود استفاده می کنید مناسب پوست شما نباشد باعث ایجاد جوش های سرسیاه، آکنه، کدرشدن پوست، بسته شدن منافذ پوست با چربی و آلودگی و بسیاری از مشکلات دیگر شود. پس بهتر است پوست لیمو را دور نیندازید و برای پوست خود از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که پوست لیمو حتی بیش از خود آن ویتامین دارد. پوست رو خیلی خوب تمیز میکنه و پوست دیر تر چرب میشه و میتونم به جرات بگم برابری میکنه با ژل های شستشوی صورت خارجی.من قبل از این ژل از ژل های شستشوی خارجی استفاده میکردم و این اولین بار بود ایرانی استفاده میکنم و واقعا راضیم ازش. اما برای استفاده از ژل، لازم است کمی حوصلهی بیشتر صرف کرده و محصول را به خوبی بر روی پوست، ماساژ دهید تا آلودگی و چربی را به خود جذب کند. یک محصول خوب همچنین به سرعت مواد آرایشی، آلودگی ها و سبوم اضافی پوست را تمیز کرده و ظاهری درخشان و بی نقص به بوجود خواهد آورد.

همچنین بعد از شستشو، لایه ای از ویتامن های مورد نیاز پوست جهت محافظت بیشتر بجا میگذارد، که PH پوست شما کنترل شود به همین خاطر قابل استفاده برای شستشوی دور چشم نیز می باشد. چطور از فوم شستشوی صورت استفاده کنیم؟ چطور آرایشمان را پاک کنیم؟ فوم شستشوی صورت پوست چرب اوی سبونورم اویدرم، علاوه بر پاک کنندگی انواع آرایش، کاهش دهنده آکنه است و موجب پیشگیری از ایجاد آن می شود. بتاهیدروکسی اسید ( BHA ) : با لایه برداری ملایم موجب پاکسازی منافذ پوست از چربی، سلول های مرده، کراتین و آلودگی های محیطی می شود و میزان لطافت و نرمی پوست را افزایش داده و باعث کاهش التهاب می شود. به مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه روی پوست ماساژ داده و بعد صورت خود را بشویید. با تکرار این کار در طی سالها ممکن است پوست شما دچار پیری زودرس شود و استحکام خود را از دست دهد. برای بسیاری از افراد پیش آمده که پس از شستن صورت دچار خشکی پوست شوند. احتمالا پس از استفاده از صابون احساس میکنید که پوستتان بسیار تمیز است.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *