خرید-نکات-طلایی-در-ساخت-سردخانه-های-اصولی

خرید نکات طلایی در ساخت سردخانه های اصولی
ساخت سردخانه, هزینه ساخت سردخانه, قیمت ساخت سردخانه, نحوه ساخت سردخانه, ساخت سردخانه میوه, ساخت سردخانه زیر صفر

سردخانه کانکسی از حجم مفید 10مترمکعب تا 40 متر مکعب تولی می شود . در نوع بزرگ این دستگاها که معمولا برای انبارهای ذخیره مواد غذایی در حجم بسیار زیاد و انبوه مورد استفاده قرار میگیرد. تابلو برق نقش تاثیرگذاری در عملکرد سردخانه کانکسی دارد به همین دلیل باید به درستی عایق بندی گردد ، تمامی قطعات کاربردی این دستگاه بر روی تابلو برق متصل می شود . برفک زدن ، دیر خنک شدن سالن ، کارکرد مداوم موتور ، افزایش هزینه های برق ، نیاز به تعمیرات پی در پی و … 2. نکته دوم که رعایت آن در سوله سازی سردخانه حائز اهمیت است این است که کندانسور را بهتر است در سمت شمال سوله سرخانه جایگذاری کنید زیرا مایع نیتروژن برگشتی به کندانسور که وظیفه آن گرفتن گرما از سوله سرخانه است، نباید در معرض گرمای آفتاب باشند برای همین در قسمت شمالی سوله جایگذاری میشوند که از گرمای بیشتر دور باشند و راحت تر بنواند نیتروژن را خنک کند، در این حالت غیر از اینکه فشار را به کندانسور کاهش داده اید، در میزان مصرف برق هم صرفه جویی کرده اید، همچنین با توجه به اینکه کندانسور به وسیله آب نیتروژن را خنک میکند، قسمتی از آب مصرفی بخار میشود و بهتر است که شما از این بخار برای تنظیم رطوبت فضای سوله سرخانه استفاده کنید.

نحوه ساخت سردخانه

به عنوان مثال اگر قصد احداث یک سردخانه برای نگهداری میوه را دارید ، حداقل و حداکثر دمای محیط ، مکان ساخت سردخانه از نظر تابش نور آفتاب، شرایط اقلیمی و میزان رطوبت هوا و … سوله سبک سردخانه که با روش خرپایی اجرا میشود، بهترین روش ساخت سوله سردخانه میباشد، زیرا محدودیتی در اجرای دهانه های بزرگ ندارند و همچنین به دلیل بروز بودن این روش، مصرف فولاد به حداقل رسیده و با توجه به اینکه این نوع سازه تمام تاییدیه های سازمان نظام مهندسی را اخذ میکند، در این حال هم سبکتر میباشند و هم از لحاظ قیمت خیلی ارزانتر هستند. از دیگر ویژگی های منحصربه فرد سردخانه متحرک می توان به قابلیت حمل آسان آن اشاره کرد، چرا که اجزای تشکیل دهنده ی این سردخانه ها به راحتی از هم جدا می گردند و نیز سبک وزن بودن آن کار جابجایی را آسان تر نموده است، همچنین نصب و راه اندازی آن به راحتی امکان پذیر می باشد. بسته به محل احداث پروژه، این قسمت می تواند از چند ساعت تا چند روز به طول بیانجامد. در واقع در سردخانه های دومداره شما این امکان را دارید تا دما داخل سرد خانه را از بالای صفر به زیر صفرو یا بالعکس تغییر دهید و از این طریق می توانید محصولات مختلفی در آن انبار نمایید. Article has be​en g enerated with GSA C ontent​ G ener at᠎or DEMO.

بدنه از اصلی ترین قسمت تشکیل دهنده سردخانه کانکسی است که در انتخاب جنس آن باید دقت نمود گروه تولیدی خانه سرد در تولید بدنه این سردخانه از ساندویچ پانل استفاده نموده که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و بسیار سبک وزن و دارای ظاهری شکیل می باشد، ساندویچ پانل حالت ساندویچی داشته و در حد فاصل دو جداره بیرونی و داخلی ان را می توان با عایق پلی اورتان پوشش داد . در این مرحله هزینههای نیروی انسانی جهت لجستیک، احداث، نگهبانی، هزینههای کارشناسی، کارشناسان فروش، کارشناسان بهداشت، راننده، سرایدار، کارشناسان مالی، مسئول فنی، تکنسین تاسیسات، کارگران ساده و … از سردخانه متحرک معمولاً جهت توزیع و ارسال مواد غذایی و دارویی به شهرهای مختلف و مراکز عرضه محصولات غذایی مانند هایپرمارکتها و داروخانهها و همچنین صادرات به کشورهای دیگر استفاده میشود. از سردخانه کانکسی می توان جهت نگهداری انواع صیفی جات که شامل گوجه فرنگی، کدو، سیب زمینی، پیاز، بادمجان و …

توجه کنید که سردخانه زیر صفر را می توان در صورت لزوم برای نگهداری محصولاتی که نیاز به سردخانه با دمای بالای صفر دارند؛ تنظیم نمود. ما به پشتوانه رابطه قوی با بازار برودت و داشتن نمایندگی از صنایع برودتی بوران و توان علمی و فنی خود آمادگی ارائه خدمات فروش تجهیزات سردخانه و ساخت سردخانه صنعتی را داریم. همچنین در طراحی سردخانه میوه بایستی مدار برودتی و تجهیزات به کار رفته در ساخت آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و متناسب با ظرفیت سردخانه باشند. طراحی سردخانه ای بزرگتر از چیزی که به آن نیاز داریم ، علاوه بر ان که هزینه های اولیه را افزایش می دهد، باعث افزایش هزینه های ثانویه و نگهداری نیز می شود. سردخانه کانکسی را می توان هم در فضای باز و هم در فضای بسته نصب نمود، بدین منظور نیازی به مکان مخصوص نداشته و خاصیت ضدزنگ و ضد ساییدگی دارد. اما در کنار این بازۀ عملکردی دما عواملی متعددی از جمله رطوبت، تهویه هوا و مواردی از این دست هم بسیاراهمیت دارد و در زمان طراحی سردخانه باید به آنها بسیار توجه شود. فاصله این فینها در سردخانه بالای صفر کمی بیشتر است. 3. دارای اختلاف فاصله بین فینهای کویل اوپراتور بوده و دلیل این اختلاف به کاهش دمای سردخانه و عدم تشکیل برفک بر روی سطح اپراتورمربوط می باشد .

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *