تامین امنیت در نوروز از اولویت های پلیس است

[ad_1]

ایسنا/ زنجان مجلس ایالتی گفت: “یکی از اولویت های رهبران مجری قانون بهبود رفاه کارمندان ما است.” از پلیس ملی اطاعت کنید.

سردار محمدعلی نوری نژاد روز گذشته (9 فروردین) در دیدار با استاندار و مسئولان حقوقی بخشداری زنجان ضمن گرامیداشت سال نو، اظهار داشت: یکی از دغدغه های ماموران نیروی انتظامی، بهبود وضعیت زندگی و مسکن کارگران است و در این راستا در مورد رئیس جمهور و تمام ادارات منطقه با حمایت آنها زندگی کارگران را بهبود خواهند بخشید.

وی با توجه به اقدامات پلیس در کشور برای تامین آسایش و امنیت مردم به ویژه در ایام تعطیل گفت: آئین نامه رفتار ملی تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان در ایام نوروز به کار بسته است. تعطیلات.

استاندار زنجان در ادامه جلسه ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه، یادآور شد: اقتدار پلیس قوت جامعه و افزایش امنیت در کشور است. جامعه.

محسن افشارچی با مشاهده فعالیت پلیس در روستا برای تامین آرامش و آسایش مردم در همه حال افزود: یکی از موضوعاتی که مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد ایمنی است که با تلاش نیروی انتظامی محقق می شود. ایران.”

وی با بیان اینکه تلاش‌های انتظامی شهرستان به‌ویژه محل‌های کار مورد حمایت قرار می‌گیرد، افزود: تامین مسکن کارکنان باعث ارتقای روحیه کارکنان و در نهایت ارتقای بهره‌وری و ایمن در جامعه می‌شود.

نماینده عالی ناحیه زنجان، پلیس منطقه زنجان را یکی از سخت‌کوش‌ترین و پرتلاش‌ترین پلیس‌های منطقه دانست و تاکید کرد: امروز امنیت در سطح شهرستان وجود دارد.

افشارچی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط پلیس مورد توجه مردم و ایجاد ارتباط بین مردم و پلیس است، عنوان کرد: نوروز فرصتی برای اثبات صلاحیت پلیس است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های پلیس سراسر کشور برای تامین نظم و امنیت عمومی به ویژه امروزه در مدیریت زنجیره های حمل و نقل خاطرنشان کرد: امنیت عمومی مستلزم مدیریت پلیس و توسعه امنیت نیازمند امکانات، تجهیزات و فناوری جدید است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی ساوه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *