به نظر می رسد چگونه می توان راهپیمایی 22 بهمن را متوقف کرد

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت کرونا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خودرو و خودرو را برای برگزاری مراسم 22 بهمن اعلام کرد.

محمدعلی احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 21 روز 22 بهمن ماه فریاد تکبیر الله اکبر از بلندگوهای مسجد پخش می شود و در پل خواجو نورانی می شود.

وی افزود: برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن از کارشناسان و صاحب نظران نظر خواستیم که آیا در 22 بهمن و بعد از آن به اوج شیوع بیماری میکرون خواهیم رسید یا خیر. در واقع با توجه به واکسیناسیون، میزان جراحات و بستری شدن در بیمارستان کاهش یافته است و تاکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم 22 بهمن، یک دستگاه خودرو و موتور در راه تبلیغ کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان افزود: راهپیمایی از ساعت 9 الی 11 صبح بعد از شرکت در نماز جمعه مصلی آغاز می شود و مکان هایی در سطح شهر ماشین ها را تزئین می کنند و سقف را رنگ آمیزی می کنند.

احمدی تاکید کرد: برای مراسم 22 بهمن گوشی تلفن همراه و صوت دائمی و سایر تجهیزات تهیه و صدور مجوز آن هماهنگ شده و با بالگرد گل توزیع می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *