افزایش بودجه سازمان های دانش بنیان تا سال 1401

[ad_1]

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: امسال سرمایه گذاری خوبی در سطح دانش بنیان خواهیم داشت و تیم ملی ایران در این زمینه ارتقا خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در دیدار امروز با مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه استقرار دانش در بانک ملی ایران است، افزود: دانش. بر اساس نیاز ما امیدواریم بتوانیم این سازمان را در بانک ملی ایران ایجاد کنیم.
وی با تاکید بر اینکه روند مثبتی در حوزه سهام خصوصی در بانک ملی ایران وجود دارد، گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم تامین مالی شرکت‌های بنیاد هوشمند را توسعه دهیم و برای این منظور باید رویه‌ها و دستورالعمل‌های مناسب را دنبال کنیم. در سیستم تامین مالی دانش.” پایه باشد.
فرزین با بیان اینکه قطعاً از این طریق مسکن به سازمان های دانش بنیان افزایش خواهد یافت، گفت: آمادگی برای همکاری برای معرفی وجوه جدید بانک ملی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد.
علیرضا صادقی، معاون بانک کل بانک نیز با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران برای سال 1401 برنامه ویژه ای را در حوزه شرکت های دانش بنیان اجرا کرده است، گفت: پتروشیمی و غیره در زمینه مسیرهای فروش از طریق شعب.
همچنین علی وحدت، مدیر کل صندوق نوآوری و شکوفایی در این همایش بر توسعه تنوع زیستی، بهبود تولید منابع، فرهنگ سازی مبتنی بر دانش، چابکی و سایر موارد در چارچوب اهداف معاملاتی حساب تاکید کرد: اکنون. بیش از 6 ما 1600 شرکت دانش بنیان قوی داریم که 12 خدمات از جمله بانکداری را ارائه می دهیم. و همچنین در بازار بزرگ پول، ابزارهای مختلفی مانند سهام، سهام و غیره را تبلیغ می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در بحبوحه رونق فناوری نقاط قوت جدیدی ایجاد شده و برخی محدودیت های اعمال شده برای بانک ها در قانون رونق فناوری تولید حذف شده است، گفت: در این مورد چهار معیار برای همکاری بانکی وجود دارد. در صندوق راه اندازی شده است.

پایان گزارش پخش

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *