گیج فشار روغنی فروش تا ۳۰% تخفیف حراج قیمت خرید

گیج فشار روغنی فروش تا ۳۰% تخفیف حراج قیمت خرید
گیج روغنی

پرشر سوئیچ گیج دیفرانسیل ویکا DPGS43 مطابق با استاندارد DIN 16085 ساخته شده است و کلیه الزامات استاندارد های مربوطه (EN 837-3) و مقررات مربوط به نمایش فشار محل کار مخازن تحت فشار را برآورده می کند. مقدار استاندارد روغن در مانومتر روغنی به اندازه ای است که قطعات داخلی را نیز پوشش می دهد و از روی صفحه گیج فشار قابل مشاهده باشد. با توجه به اینکه گیج فشار میتواند نقش مهم و وسیعی داشته باشد در ادامه در مورد نحوه عملکرد آنها صحبت خواهیم کرد و دو مورد از معروفترین برندهای تولیدکننده پرشر گیج در سطح دنیا را معرفی میکنیم. این دو گیج هیچ تفاوتی در ساختار ندارند و تنها تفاوت آنها در روغن به کار رفته در گیج می باشد. گیج های فشار در رنج های مختلفی از نظر حداکثر فشار قابل اندازه گیری تولید می شوند و به دو دسته گیج فشار روغنی و درجه فشار خشک تقسیم می گردند. از طرف دیگر ، سنجهای الکتریکی با استفاده از سنسور پیچ خورده در بلوک موتور ، یک مقاومت متغیر ایجاد می کنند که بر میزان عبور جریان از مدار حاوی گیج و سنسور تأثیر می گذارد.

گیج شامل یک لوله پیچ خورده انعطاف پذیر به نام لامپ است لیست قیمت گیج روغنی که انتهای باز آن به طور محکم بر روی پوشش خارجی سنج نصب شده است. اما گیج فشار روغنی به نحوی درزگیری شده که از بروز چگالش درون آن جلوگیری میشود و عدم نفوذ رطوبت به داخل گیج باعث میشود که بتواند در شرایط یخزدگی محافظت شده و عملکرد خود را داشته باشد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ابزار سنجش آریا، این ابزارها به شکلهای مختلفی اقدام به اندازهگیری فشار میکنند و اتصال آنها به سیستمهای پیشرفتهتر به ما اجازه میدهد که کنترل بهتری روی سیستم خود داشته باشیم؛ بنابراین عملاً در برخی موارد نیازی به حضور اپراتور در محل اندازهگیری نیست. حالا با توجه به شرایط سیستم و نحوه بهکارگیری ابزار میتوان یک یا چند مدل از آنها را در یک فرآیند به کار گرفت و آنها را بهعنوان مبنای اندازهگیری فشار استفاده کرد. گفتیم که شیوههای اندازهگیری فشار در فشارسنجها با یکدیگر متفاوت است؛ اما بهطورکلی همه آنها بر مبنای اصول اولیه به کار گرفته شده در لوله بوردن طراحی شدهاند و نتیجه اندازهگیری فشار آنها هم یکسان است. در تمامی این مکانیسمها، گیج فشار یا فشارسنج با تغییر حالتی که المنت اندازهگیری کننده، در اثر تغییرات فشار پیدا میکند و انتقال این تغییر حالت به یک عقربه یا نشانگر که بر روی یک صفحه کالیبره شده که بر اساس تغییرات رنج فشار مندرج گردیده است میچرخد، به سادگی مقادیر فشار در محدوده وسیعی از خلاء تا ۱۰۰۰ بار را اندازهگیری میکند.

فشارسنج روغنی که به مانومتر روغنی نیز شناخته می شود از پرکاربردترین محصولات اندازه گیری فشار است که در این پست به بررسی تخصصی گیج فشار روغنی می پردازیم مزایای استفاده از آنرا بررسی کرده و تفاوت های گیج فشار روغنی با خشک را بررسی می کنیم. در بیشتر این صنایع باید از گیج های فشار خشک استفاده کنیم. گیجهای فشار مهرشده: سنسور آن همانند گیج فشار است با این تفاوت که توسط سازنده برای اندازه گیری فشار نسبت به فشار سطح دریا تنظیم شده است. گیج روغنی مشخصات : از گیج عقربه ای جهت اندازه گیری میزان فشار بر آمده بر سطح نسبت به سطح مقطع استفاده می شود. انتهای دیگر لامپ بسته شده و بوسیله یک اتصال سبک به انتهای پایین سوزن متصل می شود ، که خود بر روی یک محوری نصب شده است. قرائت مداوم کم ، در مقایسه با آنچه در کتاب راهنمای اتومبیل وجود دارد ، می تواند خطایی در خود گیج یا در صفحه ابزار باشد ، اما احتمال فرسایش اجزای اصلی موتور بیشتر است.  This w as gener​ated  by G​SA C onte​nt G enerat​or D​em ov ersi᠎on.

چرا استفاده از گیج فشار روغنی بهتر است؟ گیج فشار روغنی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. نحوه اندازه گیری فشار در گیج فشار روغنی همانند ابزار های دیگر مانند سوئیچ فشار و ترانسمیتر فشار است. وجود مایعاتی همچون گلیسیرین و یا سیلیکون مانع لرزش عقربه های فشار سنج می شود تا فشارسنج بتواند در مقایسه با نمونه گیج فشار خشک عدد بسیار دقیق تری از فشار را نشان دهد. گیج فشار روغن را در یکی از اصلی ترین راههای روغن نزدیک به پمپ و فیلتر کنترل می کند. قرائت صفر با موتور که از دور دور کار می کند به این معنی است که یا گیج معیوب است ، سطح روغن خیلی کم است یا پمپ روغن یا درایو آن خراب است. قرائت بسیار زیاد پس از شروع سرد به معنای گیر افتادن شیر تسکین فشار در نزدیکی پمپ و فیلتر است. همچنین برای گزارش فشارها از محدوده منفی یک تا مثبت میتوانند از گیجهای ترکیبی استفاده کنند. یکی از پرکاربردترین گیجهای فشار، گیج فشار روغنی میباشد.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *