کمپرسور دانفوس (Danfoss) مدل کمپرسور دانفوس

کمپرسور دانفوس (Danfoss) – مدل کمپرسور دانفوس
کمپرسور دانفوس

بازرگانی شین تجهیز وارد کننده محصولات برند دانفوس در ایران است. برای خرید انواع روغن و روان کننده کمپرسور از بازرگانی شین تجهیز با شماره های درج شده تماس بگیرید. گاز برودتی مورد استفاده برای این موتور هم باید r600باشد.توجه داشته باشید که در کمپرسورهایی که گاز برودتی و روغن آنها r600 است، به هیچ عنوان نمی توان گاز یا روغن آنها را تغییر داد. با این حال باید بدانید حداکثر طول عمر موتور یخچال ۲۰ سال است و پس از طی شدن این مدت زمان، باید منتظر خرابیهای موتور کمپرسور دانفوس 1/5 باشید. قابلیت اطمینان، طراحی و عمر طولانی کمپرسور دانفوس برای به حداقل رساندن هزینه های تعمیر و نگهداری و همچنین هزینه های تعمیر خرابی های ناگهانی. این دو سری کمپرسور مدل دانفوس با گازهای مختلفی مانند R22، R404A، R507A و R407Cسازگار میباشند. کهمناسب برای کمپرسورهای اسکرال و منیروپ و کمپرسورهای یخچالی دانفوس میباشند. روغن های دانفوس مدل 160P از سری روغن های معدنی میباشند. ​This da᠎ta has been do ne with the help of G​SA​ C onte nt Gener᠎at᠎or  Demover sion!

کمپرسور دانفوس

روغن های برودتی دانفوس در دو نوع معدنی (Mineral) و پلی استر (POE) تولید میشوند. برای سفارش و خرید انواع کمپرسور دانفوس می توانید از طریق قسمت تماس با ما با شرکت سرماسازان ایران تماس بگیرید. هنگامی که شما با مشکل خرابی کمپرسور یخچال مواجه شدید سریعاً باید با تکنسین این شرکت ارتباط برقرار کرده تا این متخصصین پس از بررسی قطعه مشخص کنند که آیا باید این قطعه تعویض شود یا می توان با تعمیر موتور، کارایی آن را برگرداند. چرا که موتور یخچال دانفوس دارای اتصالات زیادی میباشد که لازم است به شکل کاملا صحیحی نصب شود و پس از نصب شدن نیز، لازم است که گاز آن شارژ شود؛ که شما نه تجربهی این کار را دارید و نه ابزارش را. پس از برقراری تماس شما با مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل ابتکار سرویس، اولین کاری که انجام میشود این است که تا حد امکان توضیحاتی به شما داده میشود تا اگر دستگاه، مشکل کوچکی داشته و خودتان میتوانستید از پس آن بر بیاید، این کار را انجام دهید. Th​is a rt​ic​le w as writt᠎en by ᠎GSA Content  Ge᠎nera to r  DEMO.

کمپرسورهای منیروپ پیستونی دانفوس تا توان ۳ اسب بخار، هم بصورت تکفاز و هم به صورت سه فاز طراحی و تولید میشوند. آنچه شرکت دانفوس برپایۀ آن شکل گرفت اما تولیدات شیرهای اتوماتیک بود. شرکت دانفوس در ابتدا در کشور دانمارک تأسیس یافت ولی در ادامه با افزایش تولید و گسترش محصولات خود، در کشورهای دیگری همچون رومانی، لهستان، آمریکا و چین نیز اقدام به تأسیس شرکت و کارخانه نمود. با این حال باید بدانید هنگامی که شما اقدام به تعویض کمپرسور یخچال می کنید طبیعتاً از کارایی این قطعه در آینده اطمینان خواهید داشت و خیال تان از عمران بالای قطعه راحت می باشد اما از آن جایی که هزینه تعمیر نسبت به قیمت کمپرسور نو کمتر است طبیعتاً متخصصین شرکت ابتکار سرویس ابتدا بررسی می کنند که آیا امکان تعمیر موتور یخچال وجود دارد یا خیر و در صورتی که بتوان این موتور را تعمیر کرد به هیچ عنوان اقدام به تعویض قطعه نخواهند نمود. با این حال خیال شما را از هر جهت نسبت به آینده این تعمیر راحت خواهد بود. خیال پردازی هایی که در سومین دهۀ قرن بیستم به نتیجه رسید. در سال 1997 درآمد شرکت دانفوس به بالای 2 میلیارد یورو در سال رسید و همچنین تعداد کارکنان نیز به بالای 18 هزار نفر فعال رسید.

در این سال ساخت یک کارخانه این شرکت در فلنزبورگ آلمان شروع شد که این کارخانه در سال ۱۹۵۸ به بهرهبرداری رسید. بطور کلی کمپرسور یک قطعه مهم در سیستم های صنعتی سرمایشی و تبریدی است. روغن کمپرسور دانفوس یکی از مهمترین و پرکاربردترین روغن های موجود در بازار های جهانی است. در مرکز تعمیرات تخصصی ابتکار سرویس تعمیر و فروش موتور یخچال دانفوس انجام می گیرد و شما میتوانید بهترین نوع این موتور را با قیمت کاملا مناسب در اختیار داشته باشید. کمپرسوردانفوس به عنوان کمپرسور سردخانه، کمپرسور صنعتی، کمپرسور چیلر و در کاربرد های دیگر مورد مصرف قرار می گیرد. در این بین تعمیر و فروش موتور یخچال دانفوس یکی از خدمات ارائه شده در این شرکت می باشد که به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد. همچنین در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید موتور یخچال دانفوس ، میتوانید با برقراری تماس با مشاورین آنلاین این گروه، پاسخ سوال به وجود آمدهی خود را بگیرید. توجه داشته باشین متخصصین این شرکت کاملاً قابل اعتماد هستند و از فیلترهای درست و استاندارد از حیث احراز هویتی و همچنین فنی عبور کردهاند که این امر موجب شده مشتریان شرکت به صورت مستمر از خدمات تعمیر یخچال ارائه شده توسط این شرکت استفاده کنند.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *