کلاهبردار را شناسایی کنید

[ad_1]

ایسنا/ البرز پلیس فردیس با انتشار عکسی از زنی که 23 شهروند را با وعده دریافت وام قرض الحسنه و کارت اعتباری برای خرید ابزار خانه فریب داده بود، از شهروندان سوال کرد که آیا فریب این مرد را خورده یا به این شکل. جهت تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به کلانتری شهرستان مراجعه می شود.

به گزارش ایسنا، پلیس البرز می گوید، سرهنگ کامران ملکی، رهبر انتقام جوی شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردیس با وعده یافتن وام های کلان از فعالیت های شخصی وی در زمینه فریب دادن شهروندان مطلع شدند. فصل در دستور کار آنها.

وی افزود: بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که این مرد کلاهبردار بوده و با شناسایی افرادی که متقاضی دریافت وام هستند، قول پرداخت وام‌های کلان را داده، از مالباختگان پول دریافت کرده و به آن پاسخی نداده است.

فرمانده انتظامی فردیس گفت: پلیس با کشف محل اختفای متهم در فردیس، وی را در یک اورژانس دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار داد.

سرهنگ ملکی در خاتمه: پلیس آگاهی فردیس گفت: در اجرای دستور بازپرس دادسرای نهم دادگاه عمومی و انقلاب این شهرستان، تصویر این متهم را منتشر می کند و یا در صورت فریب شهروندان ب. این شخص است یا به این ترتیب، برای تشکیل پرونده و پیگیری.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *