کاربرد فناوری لیزر در برشکاری و جوشکاری فولاد مدیران آهن

برش لیزر فلزات تهران, برش لیزری فلز برنج, برش فلزات با لیزر, برش لیزر فلز تهران, برش لیزری فلزات تهران, خدمات برش لیزر فلزات چهاردانگه, خدمات برش لیزر فلزات, خدمات برش لیزر فلزات تهران, برش لیزر فلزات دستگاه, برش لیزر فلزات صنعتی, طراحی برش لیزر فلزات, لیزر برش فلزات کوچک, دستگاه برش لیزری مخصوص فلزات, مرکز برش لیزر فلزات, نرخ برش لیزر فلزات, هزینه برش لیزر فلزات

نصب و راه اندازی دستگاه در محل مشتری میباشد. آموزش: برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به صورت رایگان در محل مشتریان ارایه می شود.

شرکت روتک وارد کننده انواع دستگاه های پیشرفته لیزر فایبر، با ارائه نصب رایگان و آموزش های لازم در سایت در خدمت شما مشتریان محترم است.

۲۰ سانتی متر را میتوانند حکاکی کنند، اما مرکز ما مجهز به دستگاه های حکاکی لیزر فلزات است که می تواند خدمات لیزر روی فلزات را بدون هیچ گونه محدودیت سایزی به شما ارائه کند.

مرکز تخصصی لیزر پارس بزرگترین تولید کننده مستقیم بج سینه و پیکسل در اصفهان بوده و به همین دلیل می کوشد این محصول را با .کیفیتی بالاتر ، قیمتی مناسبتر و زمانی کمتر در اختیار شما مشتری عزیز قرار می دهد.

در گذشته از روش مکانیکی برای برش و حکاکی انواع مختلف فلزات استفاده کرده که نیاز به زمان و دقت بیشتری برای برش انواع فلزات در ابعاد مختلف داشت.

از مزایای روش برش لیزر میتوان به دقت بالای آن اشاره کرد زیرا از ابتدای کار تا انتها ، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل میکند .

نحوه آموزش لیزر کاور دار و آموزش لیزر فول کاور بدین گونه است که اول نقشه توسط برنامه های لیزر ترسیم میگردد و بعد روی سیستم دستگاه برش لیزر دانلود می گردد که به وسیله برنامه و با در نظر گرفتن قطر و نوع شئ شتاب و توان دستگاه تنظیم می شود، بعد از آن برنامه نقشه انتخابی را با استفاده از پرتو لیزر بر روی شئ به وجود می آورد که بخار یا ذوب می گردد.

هنگامیکه لیزر با قدرت زیاد در حال برش است ، مواد اضافی آن می سوزد ، ذوب و یا تبخیر می شود .

در برش لیزر برنج مزایای وجود دارد که شامل خلاقیتی است که می توان در آن داشته باشیم. گارانتی و خدمات پس از فروش: تمامی دستگاه های لیزر دارای یک سال گارانتی رایگان و 10 سال خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.

نصب و راه اندازی و آموزش دستگاه در محل مشتری به صورت رایگان انجام مگیرید. نصب ، راه اندازی و آموزش دستگاه های لیزر در محل مشتری رایگان میباشد.

به صورت کلی نمیتوان نقش مؤثر و مفید دستگاه های لیزر را برای پردازش انواع مواد چه فلزات و چه غیرفلزات را نادیده گرفت.

حکاکی نام و نشان تجاری یک محصول بر روی بدنه آن ، ساخت انواع تندیس ها با استفاده از حکاکی لیزر ، ایجاد نقش و نگار بر روی انواع پارچه ، چرم ، چوب، کاغذ و کارت و بسیاری از اجسام دیگر از جمله مزیت هایی است که دستگاه های حکاکی لیزری برای ما فراهم میکنند.

برش لیزری تکنولوژی است که با استفاده از لیزرهای قوی به برش و ایجاد نقش روی ابزارهایی چون چوب، فلزات، پارچه و…

قیمت دستگاه لیزر فلزات به عواملی چون اندازه میز دستگاه ، توان لیزر ، منبع تولید لیزر ، شرکت سازنده ، مدت زمان گارانتی و .. وابسته است ولی یقینا قیمت این دستگاه ها نسبت به دستگاه های غیر فلزات از قیمت بسیار بیشتری برخودار هستند.

دلیل دیگری که استفاده از برنز را برای لوستر رد می کند، قیمت بالای آلیاژ برنز نسبت به آلیاژ برنج است.

تبرنج معمولاً قابلیت چکشخواری بیشتری نسبت به مس و روی دارد و تقریباً دمای ذوب آن بین ۹۰۰ تا ۹۴۰ درجه سانتیگراد است.

که لیزرهای معمولی را نسبت به حرکت و ضربه حساس می کند و هنگامی که همه چیز از هماهنگی خارج شد، یک متخصص باید همه چیز را درست کند.

بیش از 90% این پرتو در طیف نوری است که با چشم دیده نمی شود به همین خاطر هیچ وقت نباید به طور مستقیم به پرتو لیزر نگاه کرد زیرا آسیب جدی به چشم انسان وارد می کند.

جنس پرتو های لیزر از چیست؟ به دلیل قدرت و حرارت زیاد ایجاد شده در برش فلزات نیاز به هد های با آلیاژهای مقاوم در برابر حرارت است به همین دلیل این هد ها با موادی ساخته می شوند که در برابر حرارت مقاوم باشند . Con te nt has  be en c reated with GSA Conte nt Gen​erator  Demover​sion .

طراحی حرفه ای در توازن و ترکیب سیستم های الکترونیکی و مکانیکی نیاز به تعمیر و نگهداری از دستگاه برش لیزر فلزات مبین تک کاهش یافته است.

می دانیم امروزه کسب کارها صنعتی هستند و با ورود به تکنولوژی های جدید باید دانست که فلزات در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

اما با مرور زمان و با روی کار آمدن لیزر برای برش و حکاکی انواع فلزات باعث شد که دقت و کیفیت و سرعت در هنگام برش و حکاکی بالا برود و همین موضوع سبب شد که این کسب و کار رونق زیادی پیدا کند.

سرعت عالی، دقت و ظرافت برش لیزری و هزینه پایین اجرا از مزایای دستگاه برش لیزر می باشد. هزینه برش لیزری به موارد متعددی بستگی دارد.

برای برش و حکاکی فلزات مختلف باید طرح مورد نظر را با کمک نرم افزارهای گرافیکی به دستگاه لیزر داده تا دستگاه لیزر در کمترین زمان کار برش و حکاکی طرح را بر روی فلز انجام دهد.

در روش مکانیکی و سنتی، معمولا گرمای بسیار زیادی تولید می شود که باعث می شود فلز به مرور زمان تاب بردارد.

این خیلی خوب است که متراژ زیادی در هر دقیقه برش داده شود ، اما اگر قطعات با چالش اصلاح مواجه شوند ممکن است زمان کلی چرخه به تاخیر بیافتد.

این سرویس ها در زمینه انواع برش های صنعتی و نیمه صنعتی بر روی فلزات و غیرفلزات مختلف انجام می پذیرد و شرح خدمات ازائه شده در این بخش ها بسیار گسترده است.

همچنین از این روش برای طرح های ظریف و در ابعاد کوچک بوده به کار برده نمی شد. برخورداری از یک نرم افزار هوشمند در دستگاه برش لیزر فلزات و همچنین امکان تغییر قدرت اشعه لیزر به خوبی فرصت برش با الگوهای مختلف را به ما میدهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ما تماس حاصل نمایید. دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

جنس این پرتو های نوری چیست؟ متمرکز و شدت یافته توسط یک لنز یا یک آینه به یک نقطه بسیار کوچک در حدود 0.001 اینچ (0.025 میلی متر) برای ایجاد پرتو لیزر شدید برای به دست آوردن صاف ترین پایان ممکن در طول برش کانتور ، جهت پرتو قطبش باید همانطور که می چرخد چرخانده شود.

برادههای باقیمانده از برش نیز به کمک گاز لیزر به خوبی حذف میشوند و سطح صاف برش نمایان میگردد. علاوه بر این با استفاده از دستگاه های صنعتی امکان در اختیار داشتن محصول نهایی با کیفیت بالا و مقبولیت بیشتر به راحتی فراهم میگردد.

از برش لیزری میتوان برای حکاکی طرح های پیچیده نیز استفاده کرد . به لطف قدرت لیزر بالای آنها می توان اشکال پیچیده را بدون زحمت با میزان زیادی تولید کرد.

کار برش لیزر لوله بر نیز همانند دیگر برش ها به وسیله دستگاه های لیزری مخصوص انجام می گیرد. برای اینکار طرح مورد نظر برشکاری ابتدا روی کامپیوتر و نرمافزار مخصوص دستگاه کشیده و یا منتقل می شود و سپس با قرار داردن قطعه روی میز کار عملیات برشکاری انجام می گیرد.

برش لیزر ابزاری برای ساخت نمونه اولیه بوده وعمدتا توسط مهندسان و طراحان برای برش مواد مسطح مورد استفاده قرار می گیرد .

دستگاه های برش لیزر ابزاری کارآمد و سریع برای برشهای دقیق استفاده میشود. لیزرهای CO2 از متداولترین دستگاه های برش لیزر بوده و کم مصرف ، نسبتا ارزان و کارآمد هستند و مواد متنوعی را برش میدهند.

کم کردن یا زیاد کردن قدرت لیزر باعث ایجاد پلیسه در زیر سطح فلز و یا فرسودگی و خرابی مقطع برش میشوند و در نهایت کیفیت عملیات برش لیزر را کاهش می دهد.

لیزر با ایجاد گرما و حرارت بالا بر روی فلزات، آن ها را تحت تاثیر قرار داده و باعث ایجاد اشکال ظریف و بینظیر بر روی ورقههای فلزی میشود.اشعهای که برش دستگاه لیزر ساطع میسازد از قوتون تشکیل شده است که توسط برخی مواد مانند آلومینیوم و آلیاژ مس منعکس میشود.

از نخستین روزهای تکنولوژی لیزر، به خواص ویژه آن پی برده شد که خود این خواص بستری عظیم برای کاربردهای وسیع این پدیده در علوم گوناگون به ویژه صنعت و پزشکی ایجاد کردهاست.

توان لیزر مورد استفاده در صنعت لیزر فلزات به مراتب قوی تر از دستگاه های غیر فلزات است. امروزه دستگاه برش لیزر در صنایع مختلف کاربرد دارد و مورد استقبال قرار گرفته است.

امروزه تقریباً برای تمامی صنایع از برش لیزر سی ان سی cnc برای برش فلزات آهنی و استیل و آلومینیوم و آلیاژی استفاده میشود.

برش فلزات به وسیله دستگاه برش لیزر به دلیل دقت بالا در بسیاری از شاخه های صنایع کاربرد دارد. دستگاه برش لیزر مخصوص فلزات با شلیک لیزر Co2 پرقدرت و با دقت بالا کار می کند و با ذوب، سوزاندن یا تبخیر مواد، فرایند برش را انجام می دهد.

نوع لیزر مشخص می کند که چه نوع فلز و با چه ضخامتی قابل برش می باشد زیرا انواع مختلف لیزر دامنه قدرت متفاوتی دارند .

آیا می توان دستگاه برش لیزر غیر فلزات را به دستگاه برش لیزر فلزات تغییر داد؟ را با دستگاه برش لیزری غیر فلزات برش میدهند.

ابزارهای موجود در دستگاه برش لیزر امکانات بی شماری را در اختیار افراد قرار می دهند. دستگاه فوق شامل یک سال گارنتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.

در نتیجه سمت شیشه ای یک آینه حکاکی شده با لیزر دست نخورده باقی میماند و خواص انعکاسی آینه حفظ میشود.

دستگاه لیزر را دستگاه برش هم نامیده می شود و از نوع تکنولوژی لیزر فایبر برای حکاکی و برش انواع فلزاتی مانند آلومینیوم، مس، طلا، آهن، چدن، برنج، روی استفاده می شود.

دستگاه لیزر که با نام دستگاه برش هم شناخته میشود از این تکنولوژی لیزر فایبر برای حکاکی و برش انواع فلزات مانند آلومینیوم، مس، طلا، آهن، چدن، برنج، روی استفاده می شود.

فرزکاری: یکی از روشهای قدیمی برش فلزات است. قدرت و توان دستگاه های لیزر برش متفاوت است و براساس نوع و ضخامت متریال قابل انتخاب است.

دستگاه لیزر مخصوص برش فلزات و غیرفلزات بر اساس متریال قابل انتخاب می باشد. یک دستگاه لیزر می تواند برش قطعات را در مدتی خیلی کوتاه و با سطحی صاف به پایان برساند ، اما اگر نیاز باشد این قطعات از طریق یک فرایند ثانویه عیب یابی و اشکال زدایی شوند چه اتفاقی میافتد؟

سپس این پرتو که قطری کمتر از ۰٫۳ میلی متر دارد ، بسته به میزان قدرتی که توسط دستگاه برای آن تعریف شده ، قسمتی از جسم مورد نظر را برش می دهد و در آخر قسمت برش خورده توسط گاز کنار رفته و سطح برش صاف و صیقلی می شود .

دستگاه های CNC که در دستگاه های لیزر صنعتی تعبیه شده اند وظیفه هدایت پرتو لیزر را بر عهده دارند.

هر پرتو لیزر طول موج مداومی را ارائه میدهد که استفاده از آن ها میتواند اهداف مختلفی را در برگیرد.

ساختار HSG نیز شامل 4 زیر مجموعه چینی، 3 شعبه و 20 مرکز ارائه خدمات می باشد. این دو نوع بسیار متفاوت از یکدیگر هستند، اما هر دوی آنها در صورت استفاده نادرست می توانند بسیار خطرناک باشند.

برش لیزر فلزات با استفاده دستگاه بسیار سریع تر و با دقت بیشتری انجام می شود. دستگاه های برش لیزری به سازندگان فلزات این امکان را می دهد که صفحه های فلزی با کیفیت بالا و ظرافت کاری بسیار تولید کنند.

در دستگاه های برش لیزر فلزات از گاز نیتروژن مایع استفاده می گردد. اگر با تمام تفاسیری که در بالا عنوان کردیم علاقه مند به داشتن برش لیزر فلزات هستید باید بدانید قیمت این دستگاه به نرخ دلار محاسبه می شود.

متریال مانند چوب و فلزات قابل استفاده هستند. دستگاه برش لیزر یکی از برترین تکنولوژی هایی است که امروزه برای برش و حکاکی انواع متریال ها از جمله فلزات و غیر فلزات مورد استفاده قرار میگیرد .

نسل اول دستگاه های سی ان سی ، ماشین های NC بودند که مخفف Numerical Control است و همان طور که از نامش پیداست فاقد کامپیوتر بوده این دستگاه ها طبق منطقی خاص، از جمله نوار یا کارتهای پانچ شده کار می کردند.

مخلوط گاز معمولاً دی اکسید کربن، نیتروژن، هیدروژن و هلیوم است. ابتدا تحریک مولد لیزر به وسیلهی استفاده از جریان الکتریکی یا تابش لامپ انجام شده و پرتوی مدنظر آماده میشود.

روی فلزاتی نظیر استیل، برنج، فولاد، آهن و آلومینیوم می توان برش لیزری انجام شود. دستگاه برش لیزری با دقت زیاد، سرعت بالا و با قدرت زیاد برش می دهد.

دستگاه سی ان سی امکان تاب خوردگی صفحه فلزی، چوبی و … اشعه تولیدی امکان برش دقیق فلز را ندارد.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

کاربرد لیبل گلاسه Copy (7) Copy

��������� �ǁ ����� ���� ����� �ǁ ���� ����� ������ ����� ������ �� �� ���� ����. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *