فروش دستگاه برش لیزر فلزات تجهیزات صنعتی

فروش دستگاه برش لیزر فلزات – تجهیزات صنعتی
برش لیزر فلزات, برش لیزر فلزات صنعتی, دستگاه برش لیزر فلزات

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در هزینه برش لیزر فلزات، تیراژ و یا تعداد سفارش می باشد. عامل سوم در تعیین قیمت برش لیزر فلزات، جنس محصول می باشد. آنها میزان توان، پردازش و فرکانس را محاسبه می کنند تا هر وقت هد به گوشه ها ی تیز رسید سرعت را کاهش و به عبور از گوشه ها سرعت فرایند را افزایش دهند.انجام این کار از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند و مانع از تشکیل ضایعات در گوشه ها می شود. به عنوان مثال: در برش لیزری، زمان برش لیزر آهن با برش لیزر مس متفاوت می باشد، میزان مصرف گاز نیز در برش لیزر آهن با برش لیزر مس متفاوت است. در این مقاله به بخشی از عوامل موثر در تعیین هزینه خدمات برش لیزر فلز ها می پردازیم. با استفاده از حکاکی و برش لیزری انواع کاغذ و مقوا می توان محصولات بسیار زیبایی را خلق کرد که درای مصارف بسیار زیادی هستند. به این طریق که حرکت pierce را زیر نظر میگیرد و هر وقت که pierce به قطعه و محل مورد نظر رسید تشخیص میدهد و سپس عملیات برش را شروع میکند.نظارت بر فرایند همچنین شامل سوختگی و تشخیص پلاسما هم می شود. This con te᠎nt w​as wri tten by G SA Con te nt Ge​ne rator ​DEMO.

برش لیزر فلزات صنعتی

هرچه تعداد محصول انتخابی جهت برش لیزر کمتر باشد، سرعت انجام کار بالاتر می رود. نسل جدید دستگاه برش لیزر فایبر برای فلزاتی مثل آهن و استیل مناسب بوده و دارای تکنولوژی کنترل از راه دور در قدرت های 300 و 500 وات برای برش فلزات با ضخامت بالا می باشد. 130 که در توان های 180-150 وات و با توجه به قدرت دستگاه ارائه می شود. جداً برای افرادی که قصد خرید دارند و هیچ آشنایی با این دستگاه ها ندارند، تشخیص کار مشکلی است و چون این افراد خرید را بنا بر اعتماد به فروشنده انجام می دهند ، توصیه ما این است فقط و فقط از فروشندگانی خرید نمایند که سالهاست در بازار با برند خاصی حضور دارند و اعتبار و شهرت خود را برای اندکی سود بیشتر تباه نمی کنند . همچنین توصیه میکنیم دستگاه برش لیزر را فقط ازبرند های مشهور و فقط از نمایندگی های اصلی آن خریداری نمایید. دستگاه های برش لیزر فایبر دارای قابلیت برش آسان و راحت است که از طریق نمایندگی شرکت ایمن تجارت کارآمد عرضه و به فروش می رسد.

سیستم پیشرفته این دستگاه مجهز به فایبر 1000 و 1500 وات می باشد. اما برای برشکاری مواد غیر فلزی از حداقل توان 20 وات تا 150 وات می توان استفاده نمود. دقت برش لیزری در دستگاه های برش لیزر تا 0.01 میلی می باشد و قابلیت برش آهن با لیزر تا 10 میلی متر ضخامت و برش استیل با لیزر تا 5 میلی متر ضخامت وجود دارد. روش های زیادی برای برش فلزات وجود دارد که برش لیزر فلزات یکی از آن موارد می باشد. قیمت دستگاه برش لیزر فلزات فایبر با توجه به مدل و عملکرد دستگاه و همینطور قابلیت های آن محاسبه می شود که بسته به توان و ابعاد و اندازه های دستگاه، قیمت آن نیز متفاوت است. برش لیزر محدودیت ضخامتی نداشته و بسته به نوع دستگاه در تمامی ضخامت ها قابل انجام می باشد. با استفاده از برش لیزری انواع کاغذ و مقوا می توان محصولاتی از قبیل کارتهای تبریک، کارت های مناسبتی جهت مراسم های نامزدی، عروسی و ترحیم، ساخت انواع هدایای کاغذی تبلیغاتی، ساخت انواع جعبه های کادویی، ساخت انواع بسته بندی های کاغذی، ساخت وسایل تزییناتی جهت استفاده در مراسم های تولد، عقد، عروسی وانواع گیفت های مناسبتی را تولید و روانه بازار کرد.

کلیه دستگاههای دارای یک سال گارانتی می باشند این گارانتی شامل کلیه قطعات دستگاه بجز موارد مصرفی می باشد. توسعه صنعت لیزر چین اگرچه یک توسعه اولیه است، اما جهش رو به جلو در توسعه را تحت رهبری علم و فناوری بین المللی تکمیل کرده است که در مقایسه با همان کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. برش لیزر فلزات در مقایسه با سایر روش ها دارای مزایای متعددی می باشد. برش انواع الگوهای کفش و همچنین حکاکی بر روی کفش نیز از دیگر کاربردهای دستگاه برش لیزر می باشد. هد دستگاه های برش لیزر فلزات و غیر فلزات با یکدیگر متفاوت هستند. دستگاه برش لیزری فلزات در صنایع گوناگون، کارخانجات، تولیدی ها، کارگاه ها و … سرعت برش بیشتر به قابلیت و قدرت دستگاه و توان اشعه های ساطع شده توسط آن بستگی دارد. در همان زمان ها نیز لیزر های CO2 برای غیر فلزات طراحی شد که خب در آن زمان مورد استقبال قرار نگرفت ، لیکن امروزه در بیشتر صنایعی که برش های غیر فلزی انجام میدهند ، حرف اول را می زند . به طور معمول و در بیشتر موارد، سایزهای بزرگ میز کار برای سفارشهایی در نظر گرفته میشوند که تمام ورق هستند.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *