عکس زیر از وبلاگ Wordstream است (14)

عکس زیر از وبلاگ Wordstream است
سئو چیست, سئو تکنیکال چیست, سئو داخلی چیست, سئوی سایت

ارائه محتوای سایت به همراه تصاویر مرتبط میتواند سبب شود تا محتوای شما بیشتر قابل فهم باشد. علاوه بر دو تگ عنوان یا و یا بدنه که مشخص میکنند بخش قابل نمایش و غیرقابل نمایش صفحه کجاست، مجموعهای از تگها هستند که به خزندگان و الگوریتمهای گوگل نشان میدهند در بخش قابل نمایش صفحه چه میگذرد. روش افزودن نقشه تارنما به پوشه Robots . به صورت کلی راهکار بهینه سازی سایت از طریق تبلیغات در گوگل برای ایرانیان در طولانی مدت کم هزینه تر است، تبلیغات در گوگل با پایان بودجه تعیین شده شما در کمپین گوگل ادوردز از نتایج گوگل حذف می شود، اما سایتهایی که با روش سئو به نتایج بالای گوگل دست یافته اند، روند تغییر نتایج آن به کندی صورت می پذیرد. اگر شما 4-5 ساعت برای نوشتن پستهای وبلاگ وقت بگذارید، 10 دقیقهای که به بهینه سازی هر پست اختصاص میدهید، مهم ترین زمانی است که صرف وبلاگ خود میکنید. ᠎A rt​ic le was g en᠎erated by GSA Content Generator  DEMO.

همچنین جالب است بدانید که گوگل از برد کرامپها در نمایش نتایج جستجو نیز استفاده میکند. نتایج هم نشان میدهد کسانی که در رتبه اول قرار دارند، حدود 70 درصد ترافیک بیشتری از کسانی که در رتبههای دوم و سوم قرار گرفتهاند به دست میآورند. 9. محتوایتان را بهبود ببخشید و به روزرسانی کنید. حتماً برای عکسهایتان تگ alt تعریف کنید. بهترین راه برای این کار استفاده از لینکهای داخلی است. AMP یکی از پروژههای گوگل است که به شما کمک میکند تا وبسایتتان بالاترین سرعت را در تلفنهای هوشمند داشته باشد. سعی کنید خواننده را وادار کنید تا با تیم شما ارتباط برقرار کند یا شاید صفحات فروش یا پست های وبلاگ را که جزئیات مربوط به نوع خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد را بررسی کند. دانستیم تا زمانی که محتوایی با ساختار و کیفیت مناسب تولید نکرده باشیم، در گوگل رتبهای نخواهیم داشت. در این مطلب کوشیدیم تنها اشارهای به این مفاهیم مهم داشته باشیم، در مطالب بعدی، این مفاهیم با جزئیات بیشتری مطرح خواهند شد. آنچه ما با آن سروکار داریم، بهینه کردن این زبان به گونهای است که سایت را برای موتورهای جستجو آماده کند. در این مطلب میخواهیم به شما نشان دهیم که بهتر است به چه وجوهی از آن توجه کنید یا حداقل از توسعهدهنده وبسایت خود بخواهید که به آنها توجه کند.

قاعدتا این محصولات به جز چند مورد جزئی در سایر ویژگیها و توضیحات با هم یکی هستند. آنچه در بخش پیش گفتیم، بر خوانایی صفحات متمرکز بود، اما اقداماتی هم هستند که بخشی از سئوی تکنیکال به حساب میآیند اما دانش فنی و تخصصی بیشتری نیاز دارند. به بخش مهم ماجرا رسیدیم! برخلاف اینکه خیلی ها تصور میکنند سئو تکنیکال بخش ترسناک seo است، اگر شما از یک سیستم مدیریت محتوای کاربردی مثل وردپرس استفاده کرده و چند افزونه مناسب روی آن نصب کنید، اصلا نیاز به نگرانی بابتش ندارید. سئو تکنیکال یا Technical SEO به مجموعه اقداماتی گفته می شود که سایت را از نظر فنی بررسی کرده و مشکلات آن را برطرف می کنند. به این ترتیب، لینکهای خراب و شکسته برطرف شده و لینکهای سالم جایگزین آن خواهند شد. در نمودار زیر خطوط صورتی مربوط به محتوای منحصربهفرد و خطوط آبی مربوط به محتوای تکراری است. ابزارها یکسان است ولی برای کسب رتبههای بالاتر قرار بگیرند در این حوزه نیست.

مثلاً در یک متن ۵۰۰ کلمه ای، بهتر است بین ۱۰ تا ۲۰ بار کلمه کلیدی به کار برده شود. به علاوه، جاوا اسکریپت زبانی شیگرا است و رویکری جزءنگر دارد یعنی از جز به کل حرکت میکند. سئوی داخلی در مقابل سئوی خارجی قرار دارد که هدف آن به نمایش گذاشتن سایت از طریق عناصر و کانالهای خارجی است. اولین قدم برای سئو فنی سایت، انتخاب دامنه اصلی سایت است. ترجیحا آدرس اصلی دارای گواهی https باشد. درباره اهمیت این مسأله بارها صحبت شد و گفتیم که هدف اصلی سئوی تکنیکال همین رباتهای خزنده هستند که سایتها را میخوانند و محتوای آنها را بررسی میکنند. در حال حاضر با آمدن سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس، کمتر کسی به فکر سئو سایت خود از نظر فنی می افتد. به طور خلاصه اینکه چرا چنین اتفاقی افتاده و باید چه اقداماتی در رابطه با آن انجام داد.به عبارتی بتواند ذهن خود را به انتقاد و چالش بکشاند. اگر دنبال کسب جایگاه یک در SERP (صفحه نتایج موتور جست و جو) هستید، باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *