شکایت ۱۰۰ میلیارد تومانی جدید به فدراسیون فوتبال رسید!

[ad_1]

یک شرکت خارجی در زمینه برگزاری بازی‌های تدارکاتی، از فدراسیون فوتبال به علت عدم تعهد به قراردادی که مربوط به سال ۹۶ است، در فیفا شکایت کرده و خواستار غرامت ۳ میلیون یورویی شده است.

به گزارش ایسنا، یک شرکت خارجی که مسئولیت هماهنگی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی و دوستانه را بر عهده دارد، با شکایت از فدراسیون فوتبال ایران در فیفا، خواستار غرامت سه میلیون یورویی از این فدراسیون شده است. این شکایت به علت “عدم تعهد فدراسیون فوتبال به پرداخت حق و حقوق این شرکت در ارتباط با هماهنگی و برگزاری یک بازی دوستانه” طرح شده است.

شکایت مربوط در ارتباط با بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا در ۲۲ آبان ۱۳۹۶ انجام شده که در کشور هلند برگزار شد و شاگردان کارلوس کی‌روش برنده این مسابقه شدند اما شرکت مذکور ادعا کرده که فدراسیون فوتبال وقت، به پیام‌ها و مکاتبات این شرکت برای پرداخت حق و حقوق آن‌ها پاسخ نداده است.

این شکایت به تازگی در فیفا طرح دعوا شده و هنوز اطلاعات زیادی در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است. فدراسیون فوتبال در وهله نخست خواستار جزییات بیشتری از این شکایت خواهد شد تا در اسرع وقت در جلسات رسیدگی به این پرونده شرکت کند.

ظاهرا این غرامت سه میلیون یورویی بعد از بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به مبلغی در حدود ۲۰۰ دلار انجام شده است که در صورت تایید شکایت در فیف، بعد از غرامت ۶.۲ میلیون یورویی ویلموتس، یک فاجعه تمام‌عیار برای فدراسیون فوتبال خواهد بود.

با توجه به قیمت کنونی یورو در بازار ایران، این غرامت حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال این شکایت را تایید کرد و گفت، مسئولان حقوقی این فدراسیون در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای روز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *