دانلود بازی جدید اندرویدی؛ رایگان و تستشده (4)

دانلود بازی جدید اندرویدی؛ رایگان و تستشده
دانلود بازی , دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ها, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر, دانلود بازی برای کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتری

البته برخی تفاوتها در گیم پلی و واحد پولی این بازی مشاهده میشود که با آنها برخورد خواهید داشت؛ برای مثال، افراد باید به جای یوسی، جهت خرید بی سی پابجی موبایل لایت اقدام کنند تا به هیجان و لذت این بازی بیفزایند.

دانلود بازی کامپیوتری

سپس و همانند اکثر بازیهای بلاکچین دیگر، شما با میتوانید از امتیازهایتان به عنوان ارز دیجیتال استفاده نمایید. NFT در بازیهای ویدیویی نسل جدید، میتواند امکان تجارت واقعی را به شما بدهند.

دانلود بازی کامپیوتر

شما میتوانید با جمعآوزی آیتمهای NFT مختلف در این بازی، آنها را با ارزهای دیجیتال و پول واقعی معاوضه کرده و به کسب درآمد برسید.

دانلود بازی ها

کافی است تا ارتش خود را از هیولاهای کوچک ساخته و به جنگ با هوش مصنوعی و یا حریفان واقعی بروید. Article has ᠎been generated with t​he help ᠎of GSA Con tent᠎ Gener at or Dem᠎oversi​on.

دانلود بازی برای کامپیوتر

این بازی با تم سیاه سفید نیازمند صبر بالا و ذهن خلاق است. کسی نیست که بازی gta 5 را نشناسد، این بازی برگرفته از نسخه کامپیوتری بازی اصلی می باشد که با همان کیفیت و همان سبک برای سیستم عامل اندروید طراحی شده که دارای گرافیک فوق العاده بالا و خیره کننده ای می باشد.

This c​on᠎tent was g᠎en erated by GSA Con tent Generator  DEMO!

خوشبختانه قیمت یوسی و بی سی پابجی در این سایت بسیار ارزانتر از سایتهای دیگر است؛ چراکه ارتباطی مستقیم با نسخههای مختلف پابجی ایجاد کرده تا هیچ واسطهای موجب افزایش هزینههای مخاطبان نشود.

جانسون محصول سال 2022 این فیلم نمره 3.8 را از 292 رای در سایت imdb دریافت کرد. بروز رسانی های این سایت به محض قرار گرفتن یک بازی در سایت های اصلی این ریپک ها، انجام میگیرد.

کال آف دیوتی موبایل به صورت آنلاین در دسترس است و برای انجام آن، کاربران به اتصال اینترنت نیاز دارند.

کال آف دیوتی از دیرباز به خاطر ارائه بازیهای شوتر اول شخص برای کامپیوترها و کنسولها زبانزد بود. به عبارت دیگر، این بازی مانند کال آف دیوتی موبایل، آنلاین است و برای انجام آن نیاز به اینترنت خواهید داشت.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

همان طور که اطلاع دارید، بازیهای بتل رویال، بازیهایی هستند که پلیرهای آن در یک نبرد تن به تن قرار میگیرند و برای بقای خود باید سایر پلیرها را از بین ببرند.

اگر میخواهید هوش و اطلاعاتتان را محک بزنید، بازیهای کلمهای بهترین انتخاب برای شما هستند. اگر با بلاک چین آشنایی ندارید میتوانید نوشتار بلاک چین چیست و چه هدفی دارد را مطالعه نمایید.

در این حالت هم، هر فرد به همراه دوستش، به مبارزه با تیم حریف میپردازد. همچنین تیم سازنده تنظیماتی را برای گیمپلی بازی اعمال کرده که بتوانید نبردها را خودتان مدیریت و یک تجربه تیراندازه همهجانبه را کسب کنید یا اینکه از هوش مصنوعی استفاده کنید.

شما همچنین باید تلاش کنید تا یک تیم از زامبی ها تشکیل دهید و آن را بزرگ و بزرگ تر کنید.

اصلیترین هدف از ساختن این نسخه از بازی، همین سبکی و سادگی استفاده از آن است. این نسخه از بازی به طور خاص شما را به محیطی میبرد تا بتوانید با آن در سیاهچالهها به گشت و گذار بپردازید و با جمعآوری و یا غارت دشمنان به دیدار غولهای هر مرحله بروید.

پوکمون گو از جی پی اس اسمارت فون استفاده میکند و محیط داخل بازی را با استفاده از آن، شبیه به محیط کاربر میکند.

بازی در سال 2201 جریان دارد و داستان شخصیتی به نام جیکوب فرانسیس کارلوی (Jacob Francis Carloway) را روایت میکند.

This artic le w as generated wi th t᠎he he᠎lp of G SA Con᠎te᠎nt G​ener at​or DEMO!

Pumped BMX 3 یکی از بی نظیرترین بازی های پیشنهادی در سبک ورزش دوچرخه سواری است. پشت پرده تولید کنندگان بازی های کامپیوتری اشخاصی هستند که کودک درونشان فعال بوده و قوه و قدرت تخیل بسیار بالایی دارند.

نکته جذاب این بازیها در این است که هیچگونه کشتوکشتاری در آنها وجود ندارد و محیط بسیار لطیفی را در اختیار پلیر قرار میدهد.

Ninja Arashi، ساخته استودیو بلک پنتر جزو آن دسته از بازیهای دوبعدی بود که یک تجربه خاص و جذاب را در زمینه بازیهای ماجراجویی دوبعدی در اختیار کاربران قرار میداد.

البته که Illuvium بر بلاک چین اتریوم ساخته شده و جزو بازی های Olay To Earn رایگان محسوب میشود. درواقع به هر بازی که راهی برای کسب درآمد در آن وجود داشته باشد، Play To Earn گفته میشود.

جایی که شهر بین خلافکاران تقسیم شده است. در بازی Zombie Tsunami شما در نقش یک زامبی هستید و باید شهر را به تصرف خود درآورید.

در این بازی اندروید شما باید توپ خود را به در مسیر توپ های همرنگ خود به حرکت درآورید و بچرخانید و از توپهایی با رنگ های متفاوت اجتناب کنید.

اگر با بازی Plants vs. اگر گوشی قویای دارید، پیشنهاد میکنیم که تنظیمات بازی را روی حداکثر قرار بدید. این بازی که در دسته بازیهای پازلی قرار دارد، بین کاربران تلفنهای همراه بسیار محبوب است و حتی افرادی که علاقهای به انجام بازی در تلفن همراه ندارند، این بازی را دانلود کرده و آن را بازی میکنند.

علاوه بر آمیرزا به عنوان یک بازی کلمهای، بازی فندق و کوییز اف کینگز هم از بازیهای قدیمی و محبوب در ژانر کلمات و دانستنیها هستند.

Draw Something بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده تحت عنوان چیزی رسم کن از استودیوی بازیسازی Zynga برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی منتشر شده.

Reigns: Her Majesty نسخه دوم بازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی سلطنت از استودیوی بازیسازی DevolverDigital برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده.

شما در این بازی باید با هیولا های مختلف مبارزه کرده و داراییهایی را درون بازی برنده شوید؛ این داراییها ارزش ارزی دارند و شما میتوانید آنها را در بازارهای ثانویه به فروش بگذارید.

این بازی یکی از بازی های Play To Earn اندروید است که همانند گیاهان علیه زامبیها ساخته شده است. استودیو کرافتون این بار سعی کرده تا بالاترین کیفیت ممکن را در سبکترین اپلیکیشنها پیاده کند تا کاربرانی که گوشی موبایل متوسط و یا ضعیفی دارند نیز قادر به فعالیت در آن باشند.

البته که میتوان Ether موجودات رمزنگاری نیز خطاب کرد. حالا نقطه عطفی که باعث دشوارتر شدن این مسابقات میشود، این است که تمام کاربران در حین فرود آمدن کاملا دست خالی هستند و به هیچ سلاحی دسترسی ندارند.

شما باید فریمهای تصاویر را جابهجا کنید تا به کاراکترتان در فرار از دست پلیس کمک کنید. در حین فرار، شما با موانع زیادی در طول مسیر مواجه میشوید که باید بتوانید از آنها عبور کنید تا گیر نیفتید.

Limbo در یک محیط تاریک شما را با پسرکی نحیف که هر لحظه احتمال کشته شدنش وجود دارد تنها میگذارد و شما فقط باید فکر کنید که چطور میتوانید این پسر را که نه قدرت جادویی دارد نه توانایی شمشیر زنی و تیراندازی از انواع تهدیدها نجات دهید و با او در یک داستان زیبا تا پایان بازی همراه باشید.

Celeste سال گذشته به عنوان بهترین بازی مستقل(بازیهایی که توسط استودیوهای مستقل و بدون کمک یکی از ناشران بزرگ ساخته شدهاند) در مراسم Game Awards انتخاب شد، از دیگر افتخارات این بازی کسب نمره 10/10 از دید کاربران استیم است.

این بازیها، پلیر را قادر به بازی کردن حالت داستانی بسیار جذاب و تغییر مکانیکهای بازی (به عنوان مثال تغییر از حالت پازلی به حالت مبارزهای) میکنند.

این بازی در ابتدا کار خود را به عنوان یک بازی تقلیدی آغاز کرد و شباهت بسیار زیادی به عنوان DayZ داشت و تنها یک ماد برای بازی Arma 2 بود و همچنین عناصری الهام گرفته از بازی Minecraft در آن قابل مشاهده بود .

Touchgrind Skate 2 بازی جدید و فوق العاده زیبای اسکیت سواری از نوع لمسی برای اندروید است که استودیوی بازی سازی Illusion Labs آن را به صورت رایگان در پلی استور عرضه نموده است.

بازی پابجی موبایل لایت که اخیرا توانسته در دنیای دیجیتال غوغا کند، نسخه پیشرفته و بهینهسازی شده از بازی پابجی موبایل است.

این بازی راه را برای بازیکنان متعددی هموار کرده است تا بتوانند بدون زحمت، از استعداد خود برای بازی کردن کسب درآمد کنند.

دلیل این امر نیز کسب درآمد بدون سرمایه اولیه است. بدون شک مناطقی که پربارتر هستند، ریسک بالاتری دارند و دشمنان بیشتری در آنجا با سلاحهای کشنده منتظر شما هستند.

به ازای هدف گرفتن آنها با توپهایتان، سه توپ اضافه دریافت خواهید کرد. در این متن ۱۰ بازی پرطرفدار و عالی اندرویدی را معرفی کرده و لینک دانلود آنها را به شما ارائه خواهیم کرد.

لازم به ذکر است آیتمهای داخل بازی، برخلاف خود بازی، رایگان نیستند و برای تهیه آنها باید هزینهای پرداخت کرد.

لازم به ذکر است که اکثر بازیهای Play To Earn امروزی به صورت غیرمتمرکز و مبتنی بر یک بلاک چین شکل میگیرند.

البته لازم به ذکر است که نسخههای ایولند، رایگان نیستند و کاربر برای تجربه آنها، باید هزینهای پرداخت نماید. این بازی متشکل شده از چند رنگ می باشد که در هر مرحله به نسبت این نقاط رنگی زیاد خواهند شد.

بازی Implosion: Never Lose Hope یک اثر اکشن از استودیو Rayark است که در سال 2015 عرضه شد. در این شبیهسازی، شما باید سعی کنید که از پایگاه خود در برابر حمله دشمن محافظت کنید و آن را از خطر نجات دهید.

با توجه به جدید بودن این بازی، باگها و مشکلاتی جزئی در آن یافت میشوند و برای رفع آنها باید منتظر آپدیتهای شرکت سازنده بازی بود.

اگر قصد دارید تا با بهترین بازی های Play to Earn برای کسب درآمد در سال 2022 آشنا شده و به کسب درآمد برسید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید.

اگر یک بازی امکان کسب درآمد را به هر نحوی به شما دهد، Play To Earn نام میگیرد. همچنین اگر با متاورس آشنا نیستید، میتوانید نوشتار متاورس چیست؟

Banana Kong یک بازی محبوب و هیجان انگیز سبک آرکید با گیم پلی بسیار ساده است. این بازی علاوه بر چالشی بودن، یک بخش رکورد زنی هم دارد.

جزو بهترین بازی های دیتا دار برای Ios است. برخی از نیز جزو بهترین پروژه های متاورس این بازیها محسوب میشوند.

این شخصیت به دلیل توانایی های خاص خود جذابیت بسیار بالایی به سری بازی های Prince of Persia داده است.

سپس پول و سکه بی نهایت می شود و شما می توانید مجدداً بازی را با انتخاب گزینه Continue ادامه داده و از پول و سکه بی نهایت برای خرید، تعمیر و ارتقاء سلاح ها و تجهیزات استفاده کنید.

سپس، سلاح و لوازم خود را ارتقاء داده و به بالاترین مقام در میان بازیکنان برسید. Gods Unchained یکی دیگر از بازی های بلاکچینی رایگان است که به سبک کارتی ساخته شده است.

گرافیک و وضوح بازی پابجی موبایل لایت در گوشی موبایل به قدری خارقالعاده است که میتواند با بازیهای برتر جهان رقابت کند.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. در صورتی که بتوانید سیاره ویران شده را تصاحب کنید سرنوشت و بزرگی پاداش شماست .

این بازی به دلیل گیم پلی خلاقانه و باورنکردیاش مشهور است که میتواند نگاه تازهای به مفهوم کسب درآمد دیجیتال از بازیهای ویدیویی را ارائه میدهد.

بازیهای رانندگی فقط به ماشینهای مسابقه محدود نمیشوند؛ بلکه میتوانید رانندهی تاکسی شوید، با کامیون مسابقه دهید و حتی موتورسواری کنید.

کنترل بازی به صورت تک لمسی است و می توانید با یک انگشت توپ را هدایت کنید و در بیش از 20 پس زمینه خاص مشغول بازی شوید.

در بطن داستان بازی، شما کنترل یک ربات کوچک را بر عهده میگیرید که به دهه 90 میلادی سفر کرده تا از حادثهای غمانگیز جلوگیری کند.

Gala Games یک پلتفرم برای دانلود بازی Play To Earn براساس بلاک چین است که طیف گستردهای از بازیها را پوشش میدهد.

این بازی براساس یک شبکه بلاک چین به نام HIVE ساخته شده است. در نتیجه، بازیکنان یک بازی اکشن سوم شخص پویا دریافت کردند.

یکی از بازی های معروف پلتفرم های مختلف به نام Need For Speed سال ها پیش عرضه شد و محبوبیت زیادی به دست آورد.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی کردستان (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *