خرید-هزینه-ساخت-سردخانه–چیلر—انواع-سردخانه–انواع-کمپرسور–شیر-انبساط–چک-ولو-(2)

خرید هزینه ساخت سردخانه- چیلر – انواع سردخانه- انواع کمپرسور- شیر انبساط- چک ولو
ساخت سردخانه, هزینه ساخت سردخانه, قیمت ساخت سردخانه, نحوه ساخت سردخانه, ساخت سردخانه میوه, ساخت سردخانه زیر صفر

زیرا هر خرما از ساختار متفاوتی با خرمای دیگر برخوردار بوده و باید از دما و رطوبت مناسبی نیز جهت نگهداری برخوردار باشد. سردخانه بالا صفر جهت نگهداری موادی مانند میوه جات و سبزی جات می باشد که می توان در مقیاس های متفاوتی طراحی و پیاده سازی شود. دو دسته سرد خانه زیر صفر و بالای صفر وجود دارد که کاربردهای متفاوتی دارند. ساندویچ پانل دو رو نایلون یکی از مصالحی است که در مقایسه با مصالح سنتی مقرون به صرفه تر است. سرعت واکنشهای شیمیایی معمولا با هر ۱۰ درجه افزایش دما، دو برابر میشود؛ این موضوع بدین معنا است که دما برای سردخانه میوه جزو یکی از اساسیترین مسئلههایی است که باید به آن دقت شود. از سمت دیگر با توجه به گسترش صنعت ساخت سردخانه فرصت خوبی برای صنعت گران می باشند تا از این شرایط بوجود آمده استفاده نمایند. تونل انجماد : تونل انجماد برای فرآیند منجمد سازی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و پس از انجماد محصول باید به قسمت نگهداری زیر صفر (زیر دسته قبلی) منتقل شود. در این دسته بندی می توان به سردخانه IQF هم اشاره نمود که در واقع به آن تونل انجماد می گویند و جهت منجمد کردن سریع مواد غذایی استفاده می شود.

ساخت سردخانه میوه

در سال های اخیر ، تأمین فضای انبار سردخانه تازه تاسیس افزایش یافته است. معمولا برای عایق کاری دیوار ، سقف و کف سردخانه ها از ساندیوج پانل ها ، فوم های تزریقی و یا عایق های پلیمری استفاده می شود که بسته به سلیقه و میزان بودجه فرد می توان از هر کدام از روش ها استفاده کرد. انواع سردخانه بر حسب این که به چه قصد و برای تامین چه اندازه ای از سرما ساخته میشوند، با هم متفاوت اند. در مقیاس صنعتی این سازه دارای اتاق های مجزایی می باشد تا بتواند برای هر محصول دمای مورد نیاز خودش را تامین نماید و محصولات کشاورزان را برای مدت طولانی جهت استفاده در طول سال فراهم آورد. جهت تامین روشنایی سردخانه می بایست از لامپ هایی استفاده کنیم که در برابر دمای پایین و رطوبت مقاوم باشند.اما معمولا استفاده از این تکنولوژی گران بوده و صرفه اقتصادی ندارد. در ساخت این سردخانه از مبرد های فریون استفاده میشود که معمولا گاز R22 به دلیل قیمت مناسب آن در بیشتر پروژه ها استفاده می شود. عایق بندی حرارتی سردخانه از مهم ترین مسئله در نحوه طراحی و ساخت اتاق های سردخانه کوچک یا بزرگ است. Th​is da ta w as wri tten  by G SA C᠎ontent Gen᠎erator DEMO᠎!

کوچک یا متوسط را ارائه میکند.

از سردخانه صنعتی جهت انبار کردن و ذخیرهسازی مواد غذایی از قبیل انواع میوه، خشکبار، گوشت، مرغ، ماهی و … از متخصصان بخواهید که نقشه سردخانه صنعتی ما را طراحی کنند تا قیمت تجهیزات سردخانه مشخص شود و در نهایت بتوانیم محاسبه قیمت سردخانه مورد نظر خود را انجام دهیم. همان طور که از اسم آن مشخص است منظور ما محلی است که سرما در آن تولید می شود و از آن جهت نگهداری موادی که در هوای آزاد قابل نگهداری نیستند استفاده می شود. جدول زیر به طور تقریبی هزینه ساخت سردخانه کوچک یا متوسط را ارائه میکند. سردخانه فریونی از گازهای مبردی استفاده میکند که اصطلاحا فریونی نامیده میشوند. سیستم برودتی این سردخانه ها در نوع کانکسی و اتاقکی از نوع فریونی می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع سردخانه به صفحه سردخانه بالای صفر مراجعه ساخت سردخانه تبریز نمایید. جهت دریافت اطلاعات دقیق در زمینه قیمت سردخانه به مقاله بررسی هزینه ساخت سردخانه مراجعه فرمایید. تجهیز برودت پس از دریافت اطلاعات سردخانه مد نظر شما،قیمت آن را محاسبه کرده و حتی در صورت تمایل شما،پیش فاکتور هم صادر می کند.اما این نکته بدیهی است که این سیستم محاسبه نمی تواند %100 دقیق باشد.

قیمت ساخت سردخانه

هر دورۀ انبار داري سردخانه 6 ماه است كه پس از اتمام هر دوره و تخليۀ محصولات، از مواد ضد عفوني كننده از قبيل اكسي كلرور مس براي مبارزه با قارچ و كپك (آفت سردخانه) استفاده مي شود و بلافاصله بارگيري بعدي انجام مي گيرد. برای استفاده در مدار سردخانه معمولا از کمپرسور پیستونی استفاده میشود، هرچند در ظرفیتهای پایینتر، کمپرسور اسکرال نیز گزینه مناسبی است و در سردخانههای زیر صفر با ظرفیت بسیار بالا، کمپرسور اسکرو کمپرسور سانتریفیوژ بازدهی بیشتری دارند. سردخانه آمونیاک در سردخانههای بسیار بزرگ صرفه اقتصادی دارد، زیرا نسبت به مبردهای صنعتی قیمت کمتر و بازدهی بالاتری دارد. دومین قطعه مهم در برودت سردخانه ،کمپرسور به کار رفته در آن است که وظیفه متراکم سازی هوا و افزایش دما و فشار آن را بر عهده دارد، معمولا با توجه به ظرفیت سردخانه از کمپرسورهای مختلفی ستفاده می شود و گروه اندیشه سبز از برنده های معتبر مانند دانفوس ،تکامسه ، کلترون و … مبرد مورد استفاده در سیکل ارتباط مستقیمی با نوع کمپرسور و روغن آن دارد، بنابراین کمپرسور و روغن آن باید با توجه به نوع گاز مبرد سیکل انتخاب شوند. در حال حاضر برای ساخت درب وعایق سردخانه از ساندویچ پانل و درب های پلی یورتان تزریقی استفاده میشود، بنابراین هر چه ضخامت ساندویچ پانل بیشتر بوده و برند معتبر تری باشد دارای قیمت بالاتری نیز خواهد بود.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی کردستان (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *