خرید ضد آفتاب مناسب پوست های خشک،چرب و مختلط

خرید ضد آفتاب مناسب پوست های خشک،چرب و مختلط

ضد آفتاب

ضد‌ آفتاب: اشعه‌های خورشید ضرر زیادی برای پوست دارند و به مرور زمان آسیب جدی به آن وارد می‎کنند.  از جمله این آسیب‌ها می‌توان به پیری پوست، ایجاد چین و چروک، لکه‌های قهوه‌ای رنگ و … اشاره کرد که بالا رفتن سن بیشتر خود را نشان می‌دهند. به همین دلیل استفاده از ضد آفتاب امری ضروری بوده و به سلامت پوست کمک فراوانی می‎کند.

مهم نیست در چه فصلی از سال هستید، اگر در طول روز از خانه خارج می‌شوید، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. ضد آفتاب‌ها، بر اساس نوع پوست و کاربرد، انواع مختلفی دارند و به صورت کرم، ژل، اسپری، فلوئید، لوسیون و ژل کرم تولید می‌شوند. در این مطلب انواع ضد آفتاب‌ها را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم.

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب برای اولین بار توسط برند فرانسوی اورآل تولید شد و خیلی زود موردتوجه دیگر شرکت‌های آرایشی نیز قرار گرفت. امروزه انواع کرم ضد آفتاب با فرمولاسیون متفاوت برای انواع پوست‌های‌ چرب، خشک، نرمال و مختلط در بازار موجود می‌باشد و کاربردهای مختلفی نیز دارد. به عنوان مثال می‌توانید ضد آفتاب رنگی یا غیر رنگی را انتخاب کنید یا از ضدآفتاب مخصوص دور چشم برای ناحیه موردنظر استفاده نمایید.

ضد آفتاب بدن، ضد آفتاب کودک و ضد آفتاب مخصوص آقایان از دیگر ضد آفتاب‌های موجود در بازار هستند که با توجه به نیاز افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیشنهاد سایت :خرید روغن مو مناسب برای انواع مو

بهترین کرم ضد آفتاب

قبل از این‌که بخواهید ضد آفتاب مناسب پوست خود را خریداری نمایید، باید با ویژگی‌های ضد آفتاب خوب آشنا باشید و اطلاعاتی در مورد آن به دست آورید. حتما واژه SPF را بر روی کرم‌های ضد آفتاب دیده‌اید یا در مورد آن چیزهایی شنیده‌اید.

SPF  میزان مقاومت کرم در برابر اشعه UVB خورشید می‌باشد.  این اشعه باعث ایجاد لک و آفتاب‌سوختگی بر روی پوست می‌شود. UVA نیز اشعه مخرب دیگری است که باعث ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست شده و روند پیری را سرعت می‌بخشد.

برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب  باید به این دو اشعه توجه داشته باشید و کرمی را انتخاب نمایید که از پوست شما در برابر هر دو اشعه محافظت کند. علاوه بر این، باید پوست خود را به خوبی بشناسید و کرم ضد آفتاب را متناسب با آن انتخاب نمایید.

اگر دارای پوستی چرب هستید­، ضد آفتاب مخصوص پوست‌های چرب و در صورتی که پوست خشکی دارید، ضد آفتاب مناسب برای پوست‌های خشک را خریداری کنید. دقت داشته باشید که ضد آفتاب باید پوشش‌دهی مناسبی داشته باشد  و با عرق کردن به راحتی از روی پوست پاک نشود.

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

افرادی که دارای پوست چرب هستند باید مراقبت بیشتری از پوست خود داشته باشند و مواد آرایشی و بهداشتی را با دقت بالاتری انتخاب کنند.

بسیاری از این افراد فکر می‌کنند کرم ضد آفتاب باعث چرب شدن بیشتر پوست شده و آن را برای بروز جوش مستعدتر می‌سازد. به همین دلیل از آن دوری می‌کنند. اگر انتخاب درستی داشته باشید، مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

ضد آفتاب مخصوص پوست چرب نباید مواد چربی داشته باشد و باعث مسدود شدن منافذ پوست گردد. بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب کرمی است که مواد ضدجوش را نیز در ترکیبات خود داشته باشد.

بهترین ضد آفتاب فاقد چربی

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، افراد دارای پوست چرب باید از ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کنند. مواد روغنی موجود در کرم باعث بسته شدن منافذ پوست شده و در نهایت مقدمات بروز جوش یا آکنه را فراهم می‎کند.

در این نوع ضد آفتاب‌ها،  SPF مبتنی بر آب می‌باشد و حالت خشکی را بر روی پوست ایجاد می‌کند. خشکی پوست از التهاب آن جلوگیری کرده و حس خنکی و آرامش را در فرد به وجود می‌آورد.

ضد آفتاب برای پوست خشک

ضد آفتاب برای پوست خشک باید حاوی مواد آب‌رسان باشد تا باعث خشکی بیشتر و ایجاد حساسیت‌های پوستی نگردد. در این نوع ضد آفتاب‌ها میزان SPF مهم است، اما کافی نیست.

برای خرید ضد آفتاب برای پوست خشک باید میزان مرطوب‌کنندگی آن را نیز در نظر بگیرید. این کرم‌ها حاوی روغن‌های گیاهی و فاقد عطر یا شی‌باتر هستند و از پوست خشک محافظت می‌کنند. این مواد خاصیت ترمیم‌کنندگی دارند و باعث بازسازی پوست و نرم شدن آن می‌شوند.

پیشنهاد سایت :انواع ماسک صورت مناسب پوست خشک و چرب با تخفیف

بهترین ضد آفتاب ایرانی

تا این‌جا اطلاعاتی در مورد ضد آفتاب‌ها به دست آوردید و با کرم مناسب برای پوست چرب و خشک آشنا شدید. حال این سوال برایتان ایجاد می‌شود که با توجه به تعدد برندهای آرایشی موجود در بازار، چه برندی را انتخاب کنیم. دکتر ژیلا (Doctor Jila)، سینره (Cinere)، سی‌گل (Seagull)، لافارر (Lafarrerr)، پریم (Prime)، درمالیفت (Dermalift)، مای (MY) و آردن (Ardene) از جمله بهترین ضد آفتاب‌های ایرانی هستند که می‌توانید در فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی پیدا کنید.

کرم ضد آفتاب سینره مخصوص پوست‌های چرب و حساس یکی از پرفروش‌ترین کرم‌های ضد آفتاب در روزهای گرم تابستان است. این کرم  فاقد پارابن بوده و فرمولاسیون سبکی دارد.  ضد آفتاب سی‌گل از پوست در برابر اشعه‌های UVA ، UVB و IR محافظت می‌کند و باعث دور شدن رادیکال‌های آزاد از پوست می‌شود. ضد آفتاب سی‌گل برای انواع پوست مناسب است.

ضد ‌آفتاب آردن با SPF 25  بافت سبک و ملایمی دارد و برای استفاده روزانه پیشنهاد می‎گردد. ویژگی مهم این کرم مقاومت آن در برای تعریق می‌باشد و به آسانی از بین نمی‌رود. ضد آفتاب ایرانی دکتر ژیلا  یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایرانی است. دکتر ژیلا  دارای ویتامین E و C و  آنتی‌اکسیدان‌های قوی بوده و به سلامت و شادابی پوست کمک می‎کند.

کرم ضد آفتاب خارجی

اگر تمایل دارید از ضد آفتاب خارجی استفاده کنید، گزینه‌های زیر را به یاد داشته باشید.  از جمله معتبرترین برندهای ضد آفتاب خارجی می‌توان به لاروش پوزای (LA ROCHE-POSAY)، ال تا ام دی (EltaMD)، کدلی (Caudalie)، مورد (Murad)، استادرم (Esthederm) و برند فرانسوی ویشی (Vichy) اشاره کرد.

لانسون (Lanson) یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب خارجی است که در دو نوع مناسب برای پوست‌های چرب و خشک در بازار عرضه می‌گردد. برند لانسون پوشش‌دهی فوق‌العاده و ماندگاری بالایی دارد، کاملا سبک است و خیلی زود جذب پوست می‌شود.

ضد آفتاب نوکس (Nuxe) یکی از گران‌ترین ضد آفتاب‌های خارجی است که برای انواع پوست‌ها پیشنهاد می‌گردد. این کرم محافظت بالایی در برای اشعه‌های UVA و UVB داشته و حتی برای اطراف چشم نیز استفاده می‌شود.

شاید این محصولات را دوست داشته باشید

ماسک ورقه ای پرتقال ویتامین سی بیواکوا
ماسک حباب ورقه ای images
کرم مرطوب کننده بیواکوا
ماسک صورت ضد جوش و آکنه بیوآکوا
ماسک ورقه ای پرتقال هدی بیوتی
ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا هدی بیوتی
براش ماسک سیلیکونی دو طرفه
براش ماسک سیلیکونی
 ماسک ذغالی هدی بیوتی
ماسک طلا کاریته
اسکراب دغالی صورت و بدن کاریته
اسکراب صورت و بدن قهوه کاریته
اسکراب صورت و بدن توت فرنگی کاریته
اسکراب صورت و بدن کلاژن کاریته
اسکراب صورت و بدن خیار کاریته
لیپ گلاس حرارتی ساندیسی
کرم گونه گذار مروارید
روغن موی آرگان تقویت کننده بیوآکوا
ماسک زیر چشم خاویار ایچون بیوتی
کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات بایودرما
کرم دور چشم کیووی
سفیدکننده دندان ایچون بیوتی
استیک ماسک جادویی مدیان
کرم ضد آفتاب الارو
دستمال مرطوب میکاپ رز
کرم سفید کننده ووکس
فیس براش دستی هولوگرامی
کرم سفید کننده نقاط حساس بدن آیچون بیوتی
صابون تریاک کلاژن طلا اصل
کرم ضد آفتاب رنگی لانسون
کرم ضد آفتاب لیراک
فیس براش دستی سیلیکونی
ژل مرطوب کننده آلوئه ورا
ماسک ورقه ای ویتامین سی هدی بیوتی

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *