خدمات برش یونولیت با دستگاه المنت و لیزر ساخت انواع ماکت یونولیتی

خدمات برش یونولیت با دستگاه المنت و لیزر – ساخت انواع ماکت یونولیتی
برش لیزر

از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به سبک و کم جا بودن آن اشاره نمود که حمل و نقل این مدل از دستگاه برش متریال غیر فلزی را بسیار آسان نموده است. متریال های مورد استفاده در دستگاه های برش غیر فلزات عبارتند از پارچه، چوب، مقوا، چرم، کاغذ، نمد، پلکسی، سنگ و بسیاری از متریال دیگر. برش لیزری فرآیند ماشین کاری حرارتی است که در آن پرتو لیزر به عنوان یک ابزار عمل می کند پارامتر های خاصی که در این فرآیند مورد توجه هستند عبارتند از قدرت لیزر و نوع گاز لیزر که به مقدار زیادی بر کیفیت کلی و زمان برشکاری اثر گذارند. دستگاه لیزر غیر فلزات مدل 1610 از سری لیزر های CO2 مدل لایت است که به عنوان یک لیزر اقتصادی مناسب برای کارهای سبک طراحی شده است. نور ساطع شده از این ترکیب بسیار قدرتمند است و با یکسری فعالیت و پردازش به هد دستگاه رسیده تا از قدرت و توان آن در جهت برش انواع مواد غیر فلزی بتوان استفاده کرد. دستگاه لیزر غیر فلزات همان طور که از نامش پیداست به دستگاه هایی گفته می شود که قابلیت برش و حکاکی بر روی متریال غیر فلزی که جنس آن ها از فلز نیست را دارند.

چه فلزات و کدام متریال هایی را می توان برش داد ؟

مجموعه صنایع فلزی شیت لیزر با ۱۲ سال تجربه در صنعت شیت متال و در اختیار داشتن مجموعهای كامل از فرآیند ورقکاری اعم از برش لیزر، خمكاری اتوماتیک، جوشکاری و مونتاژ، توانایی انجام فرایند تولید محصول از صفر تا صد را دارا میباشد. بطور کلی میتوان گفت کار با دستگاه لیزر اعم از فلزات و غیر فلزات پیچیده نیست اما نیاز به دریافت آموزش های لازم و کسب تخصص و تجربه دارد. شرکت پارسه لیزر با چندین سال تجربه در زمینه برش لیزر و خم برک و خم Cnc آماده ارائه خدمات برش و خم بر روی انواع فلزات با ضخامت های مختلف از جمله آهن، استیل، آلومینیوم، گالوانیزه، برنج و غیره می باشد. برش لیزر چه فلزات و کدام متریال هایی را می توان برش داد ؟ تنظیمات سرعت و قدرت را برای انجام برش و یا حکاکی بر روی غیر فلزات که دو نوع متفاوت از پردازش برروی مواد است را میتوان تغییر داد به گونه ای که برای هر دو فعالیت مناسب باشد. برنامه ریزی سی ان سی همچنین می تواند میزان خروجی نیرو را تنظیم کند، لیزر را قادر می سازد تا بسته به خطوط و ضخامت مواد بریده شده، تنظیمات را تغییر دهد. Th᠎is h as ​been creat ed by G SA Cont​ent Gene᠎rato r  DEMO​!

وظیفه چیلر در دستگاه لیزر متعادل نگه داشتن دمای آب جهت خنک نمودن تیوب می باشد . برش های لیزری به دلیل تمرکز بالا روی نقاطی از فلز باعث ذوب شدن مواد و بلند شدن گازهای خطرناک از آن می شود؛ بنابراین قبل از شروع کار با این دستگاه و در هنگام انتخاب یک کارگاه برای بکارگیری آن باید به داشتن یک سیستم تهویه مناسب فکر کنید. این طرح می تواند برای برش الگوهایی بر روی پارچه، حکاکی بر روی چوب برای معرق کاری، برش های دقیق چرم و … باشد. این طرح باید به دستگاه انتقال داده شود. برای شروع برش و حکاکی بر روی غیرفلزات به وسیله دستگاه لیزر در ابتدا باید طرح و ایده ای داشته باشید. با این تفاوت که میزکار مؤثر در این مدل دارای ابعاد 130×250 سانتی متر بوده و فضای بیشتری جهت تحقق بخشیدن ایده های بیشتر ارائه می دهد. در دستگاه های برش لیزری غیر فلزات اشعه لیزر که قطری کمتر از نیم میلی متر دارد و در طیف Infra-Red قرار می گیرد توسط تیوب لیزر تولید می شود.

این دستگاه لیزر غیر فلزات که در گروه لیزر های CO2 قرار می گیرد قابلیت برش انواع متریال غیر فلز همچون چوب، پلاستیکهای بر پایهی اکریلیک، کاغذ، چرم، پارچه و … در سامانه حکاکی و برش لیزر صنعت بازار، سفارشهای لیزر به سراسر ایران مانند شهرهای تهران،مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرمان و دیگر شهرهای ایران در مدت بسیار کوتاه و با هزینه بسیار کم و حتی رایگان ارسال می شود. با استفاده از سامانه خدمات لیزرکات و حکاکی هوشمند صنعت بازار می توانید در کمترین زمان و بدون دردسر طرحهای خود را ثبت و سفارش خود را دریافت کنید. دستگاه های شرکت درخشان صنعت پاسارگاد به طوری طراحی شده اند که در صورتی که هد دستگاه Bm111 باشد، سورس ها تا توان 3/3 kw قابل ارتقا اند تا در صورت تمایل مشتری توان ضخامت برش دستگاه افزایش یابد. هد در دستگاه های لیزر وظیفه تقویت اشعه لیزری تولید شده را بر عهده دارد. دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1318 از سری محصولات برند NTC می باشند که جهت کار در محیط های سخت و صنعتی و جهت عملکرد بی وقفه طراحی شده اند.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *