افزایش ۹ درصدی سفرهای نوروزی

[ad_1]

مدیرکل حمل و نقل عمومی و حمل و نقل عمومی اعلام کرد: تردد مسافران نوروزی در جاده ها انجام شد و در روزهای پایانی نسبت به سال گذشته 9 درصد و نسبت به مدت مشابه دو سال قبل 175 درصد افزایش داشت.

داریوش باقرجوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا ساعت 12 صبح امروز، پیک تردد نوروزی مردم در جاده ها تقریباً بیش از یک میلیون و 875 هزار نفر با وسایل نقلیه عمومی به نوروز سفر کردند که این میزان در مقایسه با سال گذشته است. مدت مشابه در نوروز سال گذشته 9 درصد و نسبت به مدت مشابه نوروز دو سال قبل 175 درصد افزایش داشته است. در واقع این افزایش نسبت به شیوع اخیر بیماری عروق کرونر در کشور بسیار زیاد است و می توان گفت در برخی از روزها سفر انسان به نوروز به صفر رسید.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر از وضعیت حمل و نقل عمومی و سفرهای نوروزی رضایت داریم، افزود: پیش بینی می کنیم پیک سفرهای نوروزی تا پایان این هفته آغاز نشود و آخر هفته هفته جدید که می رسیم. ماه مبارک رمضان چون مردم تمایل به بازگشت به شهرهای خود دارند و در آن روزها به مردم توصیه می کنیم سفرهای نوروزی خود را در مسیر بازگشت با برنامه ریزی دقیق تری انجام دهند تا وزن مسافران در یک جا جمع نشود. روز و یک ساعت

مدیرکل حمل و نقل مسافری انجمن راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: بله، امسال 65 درصد فروش بلیت در حوزه حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری است که در شهر به صورت اینترنتی انجام شد اما از مردم درخواست کردیم. برای خرید بلیط برای. 35 درصد باقیمانده باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشند، زیرا اگر تقاضا در یک روز و یک ساعت از عرضه بیشتر شود، مسلم است که مردم نمی توانند به موقع سفر کنند و در این زمینه مشکلاتی به وجود می آید.

باقرجوان تاکید کرد: در حال حاضر و در چند روز گذشته گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه بزرگ از نظر حمل و نقل عمومی و مسافری دریافت نکرده ایم و امیدواریم تا زمان وقوع حادثه شاهد هیچ گونه حادثه و خسارت مالی و مالی در این منطقه نباشیم. پایان سفرهای نوروزی، اما به همه توصیه می کنیم، تنها نمانید و با آن کنار بیایید.

وی در خاتمه گفت: سامانه تلفنی و پیامکی 141 2000141 سازمان راهداری با سایت ir.141 به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، شکایات و پیشنهادات مردم است و مسافر می تواند تخلف را تشخیص دهد. به محض اینکه شرکت های حمل و نقل و رانندگان متوجه شدند، آن را به ما گزارش دهید تا با آن برخورد کنیم. بله، در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر سفرهای نوروزی برای ما ارسال شده و به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *