افزایش کافی بودجه دانشگاه/ نگران از بین رفتن فعالیت های فرهنگی و پژوهشی هستیم

[ad_1]

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه نگران این هستیم که فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها مختل شود، گفت: برای امسال اگر بودجه‌های خود را 50 درصد افزایش دهیم، می‌توانیم فعالیت‌های منظم دانشگاه را انجام دهیم و فرهنگ، پژوهش را محقق کنیم. و وظایف دانش آموزان.” به سطح خوبی برسیم وگرنه با کمبود بودجه مواجه خواهیم شد.

دکتر. سعدالله نصیری قیدری در گفت وگو با ایسنا وی با انتقاد از وضعیت بودجه دانشگاه ها در سال جاری گفت: افزایش بودجه دانشگاه ها در سال جاری حدود 30 درصد است و نسبت به سایر موسسات افزایش چشمگیری داشته است و تا آنجایی که اطلاع دارم میانگین افزایش بودجه در سال جاری است. از سازمان ها حدود 9 درصد اما در دانشگاه ها 29 تا 30 درصد. بنابراین این رقم حاکی از توجه دولت به این مراکز است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه افزایش بودجه جاری برای انجام وظایف پیش بینی شده در دانشگاه ها کافی نیست، افزود: سال گذشته در دانشگاه شهید بهشتی شهریه پرداخت کردیم و حتی با مشکلاتی نیز با برنامه های گروهی از جمله مواجه شدیم. تحقیقات و فرهنگی که به دلیل توزیعی که انجام شد تکمیل نشد.

وی گفت: اگر اینقدر جدی نبودیم فقط به پرداخت حقوق بسنده می کردیم، اما نگران هستیم که پژوهش و اشتغال ما را خراب کند. ممکن است قانون اجرا نشود، بنابراین برای آن موضوع. سال ها اگر بودجه افزایش یابد اگر 50 درصد بگیریم می توانیم کارهای عادی دانشگاه را انجام دهیم و استاندارد فرهنگی و پژوهشی و دانشجویی را رعایت کنیم وگرنه با بی پولی مواجه می شویم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: برای ترم جاری اعلام کرده ایم که تمامی دانشجویان فناوری از 20 فروردین ماه به صورت 100 درصدی به شرط تاج در دانشگاه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی کردستان (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *