اعظمی: زمزمه خلاص شدن از سکه های مورد علاقه منجر به سهام برنج شد

[ad_1]

یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با تایید ذخیره‌سازی برنج ایران، گفت: همانطور که در آمار تولید برنج سال گذشته به آن اشاره شده، نباید این مشکل را داشته باشیم. زمزمه خلاص شدن از شر سکه های مورد علاقه اش، همراه با کمی روغن، برنج و گندم شروع شد.

ذبیح الله اعظمی در گفت وگو با ایسنا، درباره از سرگیری قیمت برنج ایرانی اظهار کرد: جلسات این کمیسیون وصول و بسته شده است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بندر شهید رجایی بندرعباس، گفت: از یک قایق برنج استخراج می کنیم که فکر می کنم در معرض قرنطینه و مدیریت است. تبلیغات امروزی. این امر باعث سرعت بخشیدن به حمل و نقل و کاهش شعله های آتش بازار می شود.

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص راه اندازی سامانه بازرگام برای فروش برنج دولتی گفت: مردم می توانند برای خرید این سامانه به صورت اینترنتی و در منزل مراجعه کنند. توسعه این سیستم که مشاور را حذف کرد، قبلاً به دلیل قرمزی بازار مرغ و تخم مرغ ساخته شده است.

زمزمه هایی در مورد خلاص شدن از شر بهترین پول شروع شد، مقداری روغن ذخیره شده، برنج و گندم.

اعظمی با تایید تولید برنج ایران گفت: طبق آمار تولید برنج سال گذشته نباید این مشکل را داشتیم. زمزمه حذف بهترین پول ها شروع شده است، بخشی از روغن، برنج و گندم ذخیره شده باید توسط دولت باشد تا نظارت بر بازار افزایش یابد.

500000 هکتار زمین نیازمند زهکشی و 1000 کارخانه شالیکاری نیازمند بازسازی

اعظمی با بیان اینکه متوسط ​​محصول برنج در کشور کم است، گفت: در این زمینه نیازمند آموزش، تحقیق و ارتقا هستیم. حدود 500 هزار هکتار از اراضی گیلان و مازندران نیازمند آبیاری است و پس از اتمام آبیاری آماده کشت برنج است. کمیسیون کشاورزی این موضوع را پیگیری می کند اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: از یک هزار و 450 شالیزار هزار مورد نیاز به تعمیر و بازسازی دارد. تلفات برنج و یا برنج شکسته افزایش یافته است، باید ردیف اعتباری خاصی برای احیای این کارخانه ها در نظر گرفته شود. 2 میلیون و 200 هزار تن برنج در کشور تولید می شود اما به 3 میلیون تن نیاز است که در صورت اجرای این اقدامات می توان گفت که برنج به خودکفایی می رسد.

عملکرد اخیر وزیر جهاد کشاورزی را قضاوت نمی کنیم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس درباره عملکرد سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: وی اقدام به جمع آوری مرغ و تخم مرغ کرد و این روزها به مسائل دیگری نیز توجه دارد.

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس افزود: اقدامات سیدجواد سادتی نژاد محاکمه شد. فکر می کنم باید به او و تیمش زمان زیادی بدهیم تا در آینده نزدیک درباره عملکردشان قضاوت کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *