از محکومیت سفیر سابق تا پاسخ به توهین ها

[ad_1]

اعتقاد سفیر سابق ایران در آلمان، برگزاری دومین جلسه دادگاه جمشید شارمهد، پاسخ دادستان کل کشور به اظهارات یک خبرنگار در جشنواره فیلم فجر و غیره از مهمترین قوانین و احکام است. اخبار هفته گذشته

به گزارش ایسنا، در این گزارش مهم‌ترین اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته را مرور می‌کنیم.

فایل صوتی سردار سابق سپاه چیز جدیدی نیست

از محکومیت سفیر سابق تا پاسخ به توهین ها

سخنگوی دادگاه در نشست خبری این هفته خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال ایسنا درباره پرونده اخیر منتشر شده از سوی مدیرعامل سابق سپاه، روند درگیری چیست و چگونه می‌توان پیش رفت؟ وی گفت: این فایل صوتی جدید نیست و همان فایلی است که سال ها پیش منتشر شده بود و قبل از انتشار این فایل، سپاه و سازمان های اطلاعاتی وارد شده و در یکی از شرکت های تابعه شرکت، تعداد قربانیان را رصد و شناسایی کردند. تعاونی پایه. ” و تحقیقات شدید و با کمک دادگاه اسلحه افراد دستگیر شدند و برخورد با عاملان آن پرونده شدیدتر و شدیدتر از سایر موارد بود.

خدائیان در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه رسیدگی مناسب به شکایات گذشته مجلس از دولت، گفت: با توجه به پرونده هایی که در گذشته علیه برخی دستگاه های دولتی مطرح شده است، حتی در برخی از دفاتر بانک مرکزی و برخی دفاتر، برخی از پرونده ها قبلاً تشکیل شده است. تشکیل و در نهایت تحریم شد.
استاندار تصریح کرد: ارتکاب جرم و یا لطمه زدن به جایگاه او برای دادگاه مهم نیست، بلکه مهم این است که دادگاه ارتکاب جرم و شهادت را در این دوره و برخی از مقامات عالی رتبه کشور حتی در سطح دولتی انجام دهد. . موقعیت عضو اول و برخی از افسران.» وی با رئیس دولت مواجه شد و حتی محکوم شد و در صورت ارائه گزارش از سوی افسر به دادگاه و ارائه دلایل منطقی، دادگاه وارد آن می شود.

حسین موسویان به 11 ماه حبس تعزیری محکوم شد

از محکومیت سفیر سابق تا پاسخ به توهین ها

سخنگوی دیوان عالی کشور در جلسه این هفته دیوان عالی کشور از صدور حکم قطعی برای مسئولان وقت منطقه آزاد کیش خبر داد و گفت: خدایار علم بیگی در منطقه آزاد و غیرمتمرکز خوش آمدید این فرد می تواند 2 سرمایه گذاری کند. میلیارد یورو؛ همزمان 200 هکتار از اراضی کیش با دریافت وجهی به علم بیگی واگذار می شود و شخص یا این فرد به مسئولیت خود عمل نمی کند.

وی افزود: در سال 1386 الحاقی به قرارداد منعقد شده با علم بیگی انجام شد و متأسفانه برخی از مفاد قرارداد حذف و بند مصاحبه ایجاد شد و «اتاق بازرگانی بین‌الملل» تنظیم شد. به عنوان دادگاهی برای نقض قانون انتخاب شده است. پس از مدتی 200 هکتار فعلی به شرکت دیگری به نام «شرکت توسعه گل شرق» واگذار می شود و حدود 100 هزار مترمربع آب دریا را تحویل می دهند اما در نتیجه به مسئولیت خود عمل نمی کنند. پرونده ای که در آن زمان در سفارت در حال رسیدگی بود، اخیراً به نتیجه رسید و حسین موسویان، سفیر وقت ایران در آلمان، به 11 ماه حبس محکوم شد.

بیانیه اقدامات تروریستی جمشید شارمهد توسط نماینده مدعی العموم

از محکومیت سفیر سابق تا پاسخ به توهین ها

دومین جلسه رسیدگی به پرونده جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

نماینده دادگستری کشور با اشاره به حملات تروریستی این گروه گفت: بار در کفش فروشی بیت امام راحل در 30 آبان 1388 یکی از حملات تروریستی گروه تندر بوده است. در معبد امام راحل

وی ادامه داد: در جریان این بمب‌گذاری از آنجایی که عامل این انفجار شناسایی شد، بمب‌گذار خود را بیرون کشید و منفجر کرد و خوشبختانه شهروندان آسیبی ندیدند و بلافاصله پس از انفجار، انجمن دولت ایران افراد را شناسایی کرد. مسئول بمباران

پاسخ دادستان کل کشور به تحقیر جشنواره فیلم فجر

از محکومیت سفیر سابق تا پاسخ به توهین ها

در راستای احقاق حقوق شهروندی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر فرهنگ و رهبری از جمله دادستان، خواستار برخورد مقتضی با اظهارات غیرواقعی و غیرکارشناسی اعضا شد. آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر. اتفاق خواهد افتاد.

غلام عباس ترکی معاون دادستان کل کشور در بخشی از این نامه به نشست خبری اعضای یکی از فعالیت های جشنواره اخیر فیلم فجر اشاره می کند که با به نمایش گذاشتن آنچه روشنفکر و احساسات نیست، برخی مذاهب مسلم را نادیده گرفته اند. نظم و برانگیختن غرور و نفرت در میان مردم، اسلام را به ویژه برای متدینین آماده کرده است.

بررسی ویژه وکلا بر توزیع ارتباطات در عصر نوروز

از محکومیت سفیر سابق تا پاسخ به توهین ها

در جلسه دیوان عالی کشور، رئیس دیوان توزیع را یکی از عوامل کلیدی در ساماندهی اقتصاد و بازار دانست و چهار را برای شناخت ارتباطات ضعیف و ناکافی در کشور دانست. که دولت برای اصلاح چرخه توزیع ناکارآمد و ناکارآمد گام های جدی بردارد و بهترین کمک را به دولت و زندان برای نظارت بر توزیع کالا در بازار انجام دهد تا برای اعضای گروه مشکلی ایجاد نشود.

وی در عین حال از اقدام دولت سیزدهم برای رفع نواقص و مشکلات توزیع کالا در کشور قدردانی کرد و با احتکار برخی تجار و مشاوران مخالفت کرد و گفت: به درد دولت می خورد.

محسنی اژه ای در ادامه جلسه بابیان اینکه حفظ موازین اسلامی و دینی یک ضرورت است، برخی گروه ها و اعتراضات به شرع و فرهنگ پیرامون جشنواره فیلم فجر را برجسته کرد و از دادستان کل کشور سوال کرد. دادگستری و دادسرای تهران از ظهور قوه قضائیه کیفری که با انسجام، قوت و دفاع در این خصوص وارد عمل شده و دستورات و تذکرات مقتضی را صادر کردند، قدردانی شد.

وی در این راستا از مدیریت حوزه علمیه، علما و روحانیت محترم که با شور و شوق و پشتکار کلیسا به این گونه توهین ها پاسخ دادند، تشکر کرد و بر لزوم توجه همگان به نصایح و نصایح این مردان و پاسداری از حریم دین تاکید کرد. و قانون .

دو امتحان در سال 1401 توسط کانون وکلای دادگستری انجام شد

از محکومیت سفیر سابق تا پاسخ به توهین ها

در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قدرتی معاون حقوقی و امور قضایی قوه قضائیه با حجت الاسلام والمسلمین هادی رئیس پژوهشکده قوه قضائیه و حسن ابدالیان پور رئیس مرکز وکلای دادگستری برگزار شد. تصمیم به برگزاری آزمون داوطلبان در پایان فروردین ماه 1401 گرفت. این آزمون منحصر به فرد بوده و آزمون شهریور ماه مرکز طبق معمول هر سال در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری با اصلاح تصمیمات قضایی کارکنان دادگاه موافقت کرد.

از محکومیت سفیر سابق تا پاسخ به توهین ها

رئیس کل دادگستری در راستای اجرای بند اول بند الف جدول 12 قانون بودجه 1400 به موجب گواهی مورخ 9/4/1400 هیات وزیران با اصلاح مفاد مالی موافقت کرد. کارکنان دادگاه مشمول این مجوز هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *