آسمان تهران صاف طی دو روز آینده / بارش باران از اواخر وقت پنجشنبه

[ad_1]

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز و فردا آسمان استان صاف و کمی مه و در مقاطعی وزش باد ملایم خواهد بود. از اواخر روز پنجشنبه بارش باران و در ارتفاعات نیز بارش باران و برف پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنابا توجه به پرونده و نقشه های هواشناسی و ایستگاه هواشناسی استان تهران طی دو روز آینده مشخص است قسمتی از آسمان و وزش باد ملایم برای استلن در رویت است.

از امروز تا پنجشنبه (13 اسفند) به دلیل ثبات وضعیت و آرامش محیط در مناطق پرتردد این شهر تا ساعاتی دیگر بر گرد و غبار افزوده می شود. هوای استان تهران از ظهر روز چهارشنبه (۱۳ اسفند) قسمتی از مه تا مه گاهی وزش باد و از اواخر وقت پنجشنبه و جمعه به سمت شهرستان در برخی ساعات بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در ارتفاعات بود. گاهی مه در وزش باد شدید و احتمال بارش برف و تگرگ پیش بینی می شود.

همچنین تا روز پنجشنبه افزایش دما پیش بینی می شود و در روز جمعه (13 اسفند) کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه و فیروزکوه، آلودگی امین آباد و دمای -5 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته در سردترین نقاط استان تهران گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۳ اسفند) دارای قسمتی مه آلود همراه با غبار محلی و بخشی از شب مه آلود گاهی همراه با وزش باد شدید و دمای پایین ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود. همچنین در روز پنجشنبه (13 اسفند) آسمان تهران کمی مه آلود خواهد بود. در ساعاتی از اواخر وقت خاکستری گاهی وزش باد و باران، گرد و غبار محلی گسترش می یابد و دمای هوا در داخل به 21 و 13 درجه سانتی گراد می رسد. زمان های بسیار گرم و سرد

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم تجاری (6)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *